حبیب‌‌ا‌‌لله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک در مراسم افتتاح رسمی مرکز معاینه فنی سیار شهر تهران که با حضور سید نواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، مدیران شهری منطقه یک و... در پایانه شهید دستواره برگزار شد، با بیان این خبر گفت: این مرکز اولین مرکز معاینه فنی در منطقه یک و اولین مرکز معاینه فنی سیار تک خطه شهر تهران است که می‌‌‌تواند تردد طولانی ساکنان منطقه را برای معاینه فنی به شرق و غرب تهران تعدیل و تا حدودی مشکلات شهروندان را مرتفع کند.

وی افزود: مرکز معاینه سیار تک خطه دارای یک خط ورودی برای وسایل نقلیه است و با امکاناتی مشابه مراکز ثابت معاینه فنی، روزانه می‌‌‌تواند ۵۰ تا ۶۰ وسیله نقلیه را مورد معاینه قرار دهد.

شهردار منطقه یک اضافه کرد: برای راه‌‌‌اندازی این مرکز لاین انتهایی پایانه شهید دستواره به دلیل قرار گرفتن در شرق منطقه یک و سهولت در دسترسی شهروندان به مرکز انتخاب و با همکاری مرکز معاینه فنی تهران، مرکز سیار در آن جانمایی شد که با فراهم شدن امکانات لازم مرکز ثابت معاینه فنی نیز در حاشیه منطقه یک اجرا خواهد شد.

تاجیک اسماعیلی در حاشیه این مراسم با صدور دستور مسقف کردن پایانه شهید دستواره اظهار داشت: با توجه به وجود ایستگاه متروی نوبنیاد و جابه‌‌جایی قابل ملاحظه‌‌‌ای از مسافرین در این پایانه، جهت رعایت حال شهروندان عملیات مسقف کردن این پایانه صادر و در دستورکار قرار گرفت. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.