نجفی در حاشیه بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز طی سخنانی در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده مبنی بر پس گرفتن استعفای وی گفت: از جانب من چیزی پس گرفته نشده است. من استعفای خود را به رئیس محترم شورای شهر داده‌ام و دلایل خود برای استعفا را در آن جلسه خدمت اعضای شورای شهر عرض خواهم کرد.

به گزارش ایسنا، شورای شهر تهران قرار است  روز ۱۹ فروردین جلسه‌ای تشکیل دهد و درباره موضوع استعفای نجفی  بحث و تصمیم‌گیری کند.

هدف این است که فرهنگ و هنر ایرانی را به همشهریان و توریست‌ها معرفی کنیم

نجفی همچنین در بازدید از نوروزگاه هنر در پیاده راه بلوار کشاورز با بیان اینکه امسال در نوروز شهرداری برنامه‌های ابتکاری تازه‌ای را به اجرا گذاشته که یکی از آنها نوروزگاه بلوار کشاورز است،گفت: هدف ما این است که فرهنگ و هنر ایرانی را به بازدید کنندگان، همشهریان و گردشگران معرفی کنیم. هدف دوم ما این است که با اجرای این برنامه‌ها همراه با طبیعت - که نو شده و همه چیز تازه، جذاب و سرزنده می‌شود - یک نوع سرزندگی و نشاط را به جامعه عرضه کنیم. قصد داریم فضایی ایجاد کنیم که همشهریان در زندگی روزمره خود از طرب و نشاط بیشتری برخوردار باشند.

نجفی در پاسخ به سوال دیگری درباره انتقادهای وارد شده به افت تورهای گردشگری در ایام نوروز گفت: قرا نبود که فعالیت‌های گردشگری تهران افت کند بلکه برعکس برنامه‌ریزی کرده بودیم که تا حد ممکن فضای مناسب‌تری برای گردشگری ورودی به تهران ایجاد کنیم. اگر افتی در فعالیت‌های گردشگری به وجود آمده نیز طی یکی دو روز آینده پیگیری می‌کنم تا جبران شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.