شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت: در خصوص جلوگیری از واردات بی رویه شکر عدم پرداخت به موقع طلب چغندرکاران، دپو شدن سیب باغداران در سردخانه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی تذکر دارم. برای حمایت از کشاورزان و باغداران در جهت صادرات سیب اقدام کنید.

وی همچنین در تذکری به وزیر اطلاعات، وزیر مسکن، راه و شهرسازی و وزیر دادگستری گفت: این تذکر در خصوص پدیده زشت زمین خواری در سلماس است. افراد در سلماس زمین خواری می کنند و بدون رعایت مقررات اقدامات خلاف قانون اساسی می کنند و آنها برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ اقدام زشتی فروگذار نیستند براساس ماموریتی که از سوی ملت به من داده شده و تا زمانی که نماینده هستم اجازه زمین خواری را به این افراد پلید نخواهم داد.

این نماینده مجلس ادامه داد: بارها به هیئت دولت گفته‌ام و بارها می گویم بیکاری و مشکلات معیشتی مردم سلماس را دریابید و بازگشایی مرز سلماس را تسریع کنید.

برزگر گفت: آقایان چون روستایی نبودند و با روستایی زندگی نکردند، درک درستی از محرومیت آنها ندارند اگر تمام این پول به دست روستاییان نرسد دیوان محاسبات باید گزارش کم‌کاری مدیران مربوطه را به مجلس بدهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.