حرکت به سمت سقف کانال با سرعت اما حرکت به سمت کف کانال کندتر انجام می‌شود. در حال حاضر با توجه به وضعیت کلی بازار سرمایه و فشار فروش حاکم بر بازار به نظر، این شاخص کف حمایتی کانال خود را از دست بدهد. در صورت از دست دادن این کف حمایتی امکان اصلاح بیشتر تا محدوده ۱۳۰هزار و ۱۰۰ واحدی دور از ذهن نیست. با فرض اینکه بتواند از کف این کانال حمایت شود و به سمت سقف کانال حرکت کند به نظر می‌توان برای آن رشد حدود ۱۵ درصدی را در نظر گرفت.

سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا): یکی از پرحاشیه‌ترین سهم‌های بازار در سال ۱۳۹۹ بدون‌شک شستا بوده است. بعد از عرضه اولیه این سهم توانست رشد حدودا ۷ برابری را ثبت کند اما با شروع ریزش بازار به سرعت مسیر رفته را برگشت و از سقف قیمتی خود حدود ۷۰ درصد اصلاح قیمتی را تجربه کرده است. کف حمایتی سهم حوالی ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ تومان است. هدف کوتاه‌مدت سهم ۲۶۵۰ تومان است.

 سرمایه‌گذاری غدیر (وغدیر): حمایت‌های معتبر برای وغدیر ۹۳۰ تومان و ۸۰۰ تومان است. هدف کوتاه‌مدتی سهم محدوده ۱۱۵۰ تا ۱۲۰۰ تومان است. در میان‌مدت هدف سهم ۱۵۰۰ تومان است.

سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک): بعد از شکست حمایت معتبر ۸۵۰ تومان، اصلاح سهم تا محدوده ۷۰۰ تومان است. هدف سهم در کوتاه‌مدت در واقع همان کف حمایتی ۸۵۰ تومان است.