سهم‌های این گروه نیز رشد خوبی را آغاز کرده‌اند. این گروه بعد از ریزش ۵۰ درصدی فعلا در یک کانال صعودی در حرکت است. پیش‌بینی می‌شود در روند کوتاه‌مدت این گروه همچنان مورد دید بازار باشد. هرچند بررسی شاخص کل و شاخص هم‌وزن نیز نشان می‌دهد سهام کوچک بیشتر در شرف رشد هستند. اما در تایم فریم هفتگی شاخص این گروه درحال تشکیل الگوی تیک است که در صورت شکل گرفتن این الگو حتی می‌توان انتظار رشد تا سقف حتی فراتر از آن را داشت. نکته حائز اهمیت این است که شاخص این گروه در تایم فریم هفتگی روی حمایت خوبی قرار دارد که می‌تواند از این ناحیه حرکت خوبی داشته باشد. اما در تایم فریم ماهانه شاخص کل گروه دارویی وارد روند صعودی بلند‌مدت خود شده و می‌تواند تاسقف خودش یعنی ۱۷۱ هزار واحد رشد داشته باشد. شاخص گروه دارویی در تایم فریم‌های مختلف یک روند صعودی را تجربه می‌کند. در تایم‌فریم کوچک‌تر روند صعودی شکل گرفته و می‌تواند آرام آرام خود را به سقف شاخص نزدیک کند. توصیه می‌شود با دید میان‌مدت در این صنعت سرمایه‌گذاری کنید.

برکت

نماد برکت بعد از ریزش ۷۴ درصدی وارد یک روند صعودی شد و از محدوده ۱۱۰۰ تومان تا محدوده۲۹۰۰ تومان رشد داشت. انتظار می‌رود بعداز اصلاح تا محدوده ۲۳۰۰ تومان شاهد رشد تا محدوده ۴۵۰۰ تومان باشیم.

دامین

بعد از یک ریزش ۵۸ درصدی وارد فاز صعودی شد. در حال حاضر بعد از عبور از مقاومت درحال تثبیت در آن محدوده است. محدوده ۱۸۰۰ تومان محدوده مناسبی برای ورود است.

دزهراوی

می‌تواند جامانده صعود این گروه لقب بگیرد. این نماد درحال حاضر متوقف است اما می‌توان به سهامداران این سهام این نوید را داد که این سهم می‌تواند این جاماندگی را جبران کند و حتی با گپ مثبت باز شود.