آن‌طور که آمارهای وزارت صمت نشان می‌دهد تا پایان اولین ماه فصل زمستان سال‌جاری در مجموع ۱۰‌هزار و ۱۴۹ دستگاه انواع محصول  دوگانه‌سوز تولید شده است که در قیاس با تولید سال گذشته در همین بازه زمانی افت حدود ۵۰‌درصدی را به خود دیده است. خودروسازان تا پایان دی ماه ۹۹ توانسته‌اند ۱۹‌هزار و ۹۱۹ دستگاه انواع خودروی سواری دوگانه‌سوز را در خطوط تولید خود به سرانجام برسانند. همان‌طور که عنوان شد خودروسازی سایپا تولید محصولات دوگانه‌سوز را در خطوط تولید خود متوقف کرده و ایران‌خودرویی‌ها به تنهایی بار تولید محصولات دوگانه‌سوز را به دوش می‌کشند. ایران‌خودرو به جز سایت مرکزی خود در تهران، ۶ سایت تولیدی در نقاط مختلف کشور دارد. از مجموع ۷ خط تولید ایران‌خودرو، این شرکت خودروساز در ۶ سایت امکان تولید محصولات دوگانه‌سوز را دارد. ایران‌خودرویی‌ها تنها در سایت مازندران برنامه‌ریزی برای تولید محصولات دوگانه‌سوز نداشته‌اند. بررسی اطلاعات منتشر شده توسط وزارت صمت نشان می‌دهد این خودروساز در پایان دی ماه ۱۴۰۰ در دو سایت خراسان و تبریز اقدام به تولید محصولات دوگانه‌سوز کرده است.

ایران‌خودروی خراسان در خطوط تولید خود پژو ۴۰۵ و پژو پارس را به صورت دوگانه‌سوز تولید می‌کند. این خودروساز در سایت تبریز نیز تولید سمند با موتور EF۷ دوگانه‌سوز را در برنامه دارد.

بررسی آمارهای ایران‌خودروی خراسان نشان می‌دهد طی ۱۰ ماهی که از سال‌جاری می‌گذرد در مجموع ۳هزار و ۱۴۳ دستگاه پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز در خطوط تولید این خودروساز تکمیل شده است. تولید این تعداد پژو ۴۰۵ به صورت دوگانه‌سوز در شرایطی محقق شده که سال گذشته در همین بازه زمانی آبی‌های جاده مخصوص در سایت تولیدی خود در خراسان توانسته بودند ۳‌هزار و ۷۵۷ دستگاه از این محصول دوگانه‌سوز را تولید کنند. بنابراین شاهدیم که این خودروساز در بازه زمانی ذکر شده ۶۱۴ دستگاه کمتر از این محصول دوگانه‌سوز را در خطوط تولید خود نهایی کرده است، به عبارت دیگر تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز بیش از ۱۶‌درصد افت را به خود دیده است. دیگر محصولی که ایران‌خودرویی‌ها در سایت خراسان به صورت  دوگانه‌سوز تولید می‌کنند پژو پارس است. اما تولید این محصول طی بازه یاد شده در سال‌جاری در قیاس با دی ماه ۱۴۰۰ افتی حدود ۹۶‌درصدی را به خود دیده است. ایران‌خودروی خراسان تا پایان دی ماه سال‌جاری تنها ۱۸۴ دستگاه از این خودرو را تولید کرده، این در حالی است که سال گذشته این سایت خودرویی در بازه ذکر شده تولید ۴هزار و ۳۱۷ دستگاه پژو پارس دوگانه‌سوز را تجربه کرده است. سمند دوگانه سوز با موتور EF۷ نیز پشت سر پژو پارس و پژو ۴۰۵  دوگانه‌سوز در جاده افت تولید حرکت می‌کند.

ایران‌خودروی تبریز که تولید این خودرو  را در دستور کار دارد تا پایان اولین ماه از فصل زمستان تولید ۶‌هزار و ۸۲۲ دستگاه سمند  دوگانه‌سوز را نهایی کرده‌است. این سایت ایران‌خودرو در تبریز اما تا پایان دی ماه ۹۹ در مجموع تولید ۱۰‌هزار و ۱۱۹ دستگاه از این خودرو را در کارنامه خود ثبت کرده‌است. بنابراین شاهد هستیم که تولید سمند دوگانه سوز با موتور EF۷ افتی حدود ۵/ ۳۲درصدی را به خود دیده است.