علی مطهری در گفت‌وگو با «ایسنا» اظهار کرد: اگر وزیر کشور تسلیم فشار نهادهای غیر‌مسوول برای صدور حکم شهرداری آقای حناچی شود، با توجه به اینکه طرح استیضاح ایشان اکنون در مجلس مطرح است، احتمال انجام این استیضاح تقویت می‌شود. همچنین مطهری در گفت‌وگو با «ایرنا» گفت: مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره هیات گزینش دانشجو در مغایرت با قوانین مجلس است. وی درباره رفع مشکل دانشجویان ستاره‌دار و بازگشت سر کلاس‌ها گفت: مجلس به‌دنبال پیگیری وضعیت دانشجویان ستاره‌دار است و مواردی که به ما ارجاع شود، پیگیری می‌کنیم.

استیضاح وزیر ورزش تقدیم هیات‌رئیسه مجلس شد

در خبری دیگر یک عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح استیضاح سلطانی‌فر، وزیر ورزش با ۱۵ امضا به هیات‌رئیسه مجلس ارجاع شده است. علی‌اصغر یوسف‌نژاد علت به تاخیر انداختن واگذاری باشگاه‌های ورزشی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و عدم‌توجه به رسالت وزارت ورزش در مورد مسائل جوانان را از جمله محورهای استیضاح اعلام کرد.

جلسه کارگروه مشورتی مرتبط با CFT

در خبری دیگر حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با «ایرنا» از برگزاری جلسه کارگروه مشورتی مرتبط با لایحه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت: براساس مصوبه کمیسیون امنیت ملی مجلس، قرار است که این کارگروه به‌صورت تخصصی و با زمان بیشتر موضوع را بررسی کند. فلاحت‌پیشه ادامه داد: در این جلسه نظرات مشورتی اخذ و در نهایت در جلسه‌ای که کمیسیون امنیت ملی با نماینده شورای‌نگهبان خواهد داشت ایرادات مورد بررسی قرار می‌گیرد.