ژن - خوب

هشتگ ژن خوب این هفته با رسانه‌ای شدن خبر انتصاب هادی رحمانی‌فضلی فرزند وزیر کشور به سمت مشاور جوانان وزیر جدید اقتصاد، یک بار دیگر در فضای مجازی داغ شد. دژپسند دلیل انتخاب فرزند وزیر کشور را توانمندی‌های او ذکر کرد. یکی از کاربران نوشت «مساله اینجاست که چرا شاخص توانمندی در هزاران نفر، فقط برای اونی عمل می‌کنه که فامیلیش رحمانی‌فضلیه و‌پدرش وزیر کشور!»

  رحمه_للعالمین

این هفته به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی هشتگ‌های# پیامبر_خوبی‌ها،# میلاد_پیامبر و # رسول_الرحمه را ساخته و اغلب ضمن تبریک این مناسبت به سایرین، احادیث مربوط به ایشان را بازنشر کردند. برخی کاربران هم درباره صفات آن حضرت نوشتند. کاربری در این باره نوشت «جز تو چه کسی آیینه اسلام است،یا محمد»

  حناچی_شهردار_منتخب

دو هفته پس از انتخاب پیروز حناچی به‌عنوان شهردار منتخب شورای شهر تهران، انتشار اخبار ضد و نقیض از تایید حکم وی از سوی وزارت اطلاعات و کشور در فضای مجازی ادامه داشت و برخی کاربران درباره سرنوشت حکم شهردار تهران نوشتند. یکی از کاربران با اشاره به طولانی شدن پروسه تایید حکم حناچی نوشت «دکتر حناچی سه دوره معاون وزیر و دو دوره معاون شهردار بوده، تازه به فکر بررسی صلاحیت او افتاده‌اند. قصدشان چیست؟»

  آذری_جهرمی

انتشار عکسی از خادمی آذری‌جهرمی در حرم امام رضا (ع) این هفته واکنش های زیادی در فضای مجازی داشت. رحیم‌پور‌ازغدی در توییتی نوشت «بد نیست مسوولان بلندپایه خادم برای شکستن غرورشان، توالت‌های حرم را هم بشورند»، حسام‌الدین آشنا هم در واکنش نوشت: «برای شکستن غرور خود همه چیزدان پنداری و مصلح کل‌نمایی کجا را باید شست؟چشم را،زبان را یا قلب را؟»