در گروه بانکی «وتجارت» اقدام به انتشار پیشنهاد هیات مدیره در سامانه کدال کرد که مطابق این اطلاعیه قرار است در صورت طی مراحل قانونی و مجوز سازمان بورس، سرمایه اسمی با افزایش بیش از ۴۵۸ درصدی از ۵۷/ ۴ هزار میلیارد تومان به بیش از ۲۵ هزار و ۴۸۷ میلیارد تومان برسد. مطابق اعلام بانک تجارت، این رویداد مهم از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار سرمایه و خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت رخ خواهد داد.

در گروه پتروشیمی مدیرعامل تاپیکو طی حکمی مدیر عامل پتروشیمی فارابی را منصوب کرد. محمود مخدومی در حکمی محمدرضا علیمردانی را به‌عنوان عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی منصوب کرد. در گروه شوینده‌ها شرکت پاکسان، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به آذر سال جاری(حسابرسی نشده) را منتشر کرد. بر این اساس، «شپاکسا» در این مدت به ازای هرسهم ۱۷۵۱ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴۳ درصد رشد داشته که عمدتا به دلیل افزایش ۴۰ درصدی فروش است.

در گروه حمل‌ونقل‌، نماد آسیا سیر طی روز گذشته برای ساعتی متوقف شد تا دست به شفاف‌سازی بزند. بر اساس اعلام این شرکت عطف به تاییدیه شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان مبنی بر تایید تعدیل نرخ قراردادهای این شرکت و همچنین فروش قطعات سرمایه‌ای مربوط به ۹۵ دستگاه واگن، سود ناخالص شرکت ۱۳ درصد نسبت به پیش‌بینی قبلی افزایش می‌یابد و همچنین سایر درامدهای عملیاتی معادل ۰۸۱/ ۱۰ میلیون ریال افزایش خواهد داشت.در مجموع بازار دیروز بازاری منفی بود که در آن ارزش معاملات در بورس ( با احتساب معاملات بلوکی و اوراق مشارکت) به ۷۱۴میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۲۰میلیارد تومان بالغ شد.