وی در ادامه با اظهار این مطلب که «تاپکیش» در سال۸۷ توسط شرکت گروه داده‌پردازی بانک پارسیان، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین و صرافی پارسیان با سرمایه اولیه یک میلیون تومان به ثبت رسیده بود، گفت: سرمایه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش طی ۳مرحله افزایش سرمایه در حال حاضر به ۴۰میلیارد تومان رسیده است.  بهمنی در ادامه به موضوع اصلی فعالیت شرکت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد تراکنش‌ها در بانک پارسیان به‌صورت الکترونیک انجام می‌شود، «تاپکیش» توانسته در عرصه تامین تجهیزات بانکداری الکترونیکی، لوازم جانبی و ارائه خدمات پشتیبانی و سخت‌افزاری مورد نیاز گروه بانک پارسیان، قابلیت سرویس‌دهی به بانک‎های متعدد از جمله سامان، پست بانک، پاسارگاد و اقتصاد نوین را داشته باشد.  به گفته بهمنی، «تاپکیش» در حال حاضر نمایندگی فروش و توزیع کاغذهای حرارتی از شرکتHansol کره جنوبی، نمایندگی انحصاری فروش و پشتیبانی آداپتور و شارژها از شرکت Huntkey چین و نمایندگی انحصاری دستگاه‌های کارتخوان از Bitel کره‌جنوبی را دارد. وی در ادامه با اظهار این مطلب که دستگاه‌های کارتخوان شرکت انحصاری است و تنها نمایندگی انحصاری در ایران است که خط تعمیر نیز دارد، گفت: فعالیت‌ها و خدمات تولیدی قابل ارائه به مشتریان شامل خط تولید چاپ و برش رول کاغذ حرارتی دستگاه پوز و ATM، خط مونتاژ و تعمیر دستگاه پوز، خط تولید آداپتور ۸ و ۱۲ ولت و خط تولید کارت‌های مغناطیسی بانکی بخشی از فعالیت‌های شرکت است.

بهمنی دیگر فعالیت‌های شرکت را در زمینه خدمات پشتیبانی دانست و گفت: ارائه خدمات پشتیبانی و ATM، ارائه خدمات پشتیبانی و سرویس دستگاه پوز و خدمات پرستاری، پول‌گذاری و پشتیبانی دستگاه ATM منصوبه از دیگر فعالیت‌های «تاپکیش» است. مدیرعامل تاپکیش درخصوص اهداف شرکت اظهار کرد: تامین دستگاه‌های کارتخوان و کارتخوان موبایلی و پایانه شعب از شرکت بیتل و نصب در پایانه‌های سراسر کشور، نصب و ارائه دستگاه‌های کارتخوان فروشگاه، پین پد، خودپرداز، کارتخوان موبایلی، صندوق فروشگاهی و سایر تجهیزات بانکداری الکترونیکی و کامپیوتری در فروشگاه‌ها و مراکز خدمات و تامین صندوق‌های فروشگاهی بخشی از اهدافی است که این شرکت دنبال می‎کند.

بهمنی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده تاپکیش دارای مجوز انحصاری فروش و پشتیبانی محصولات بیتل کره‌جنوبی و نماینده رسمی فروش کاغذ‌هانسول کره‌جنوبی نیز است که این مهم را می‎توان مزیت رقابتی این شرکت دانست. وی در این راستا توضیح داد: در حالی آمار فروش دستگاه‌های کارتخوان در سال ۹۵ بالغ بر ۱۰۰هزار عدد بوده که این رقم در سال ۹۶ به ۱۵۸ هزار عدد و در ۶ماه نخست سال جاری (پایان خرداد ماه سال۹۷) بالغ بر ۲۳هزار عدد بوده است.  بهمنی در مورد سود خالص شرکت نیز گفت: سود شرکت در سال مالی ۹۵، بالغ بر ۲/ ۱۰میلیارد تومان، در سال مالی ۹۶ بالغ بر ۶/ ۱۰ میلیارد تومان و در ۶ ماه نخست سال مالی ۹۷(تا پایان خردادماه) ۲/ ۶میلیارد تومان بوده است. بهمنی یکی دیگر از فعالیت‌های جدید شرکت را ورود به حوزه تولید سیم‌کارت عنوان کرد و گفت: شرکت در مناقصه «رایتل»، برنده شد و اعطای ۵میلیون سیم‌کارت در برنامه خواهد بود. به‌طوری‌که در قراردادهای مزبور درآمد حاصل از این میزان سیم‌کارت بالغ بر ۱۱میلیارد تومان بوده است. مدیرعامل «تاپکیش» در ادامه افزود: در همین راستا در مناقصه سیم‌کارت برای «همراه اول» نیز شرکت کرد و جزو سه شرکت برتر بود. هنوز نتیجه نهایی این مناقصه اعلام نشده اما این طرح شامل ۳بخش ۱۵میلیون سیم‌کارتی است. به این ترتیب شرکت تجارت ‌الکترونیک ‌پارسیان کیش در روز شنبه ۳۱ شهریور ماه شاهد عرضه اولیه ۱۰ درصدی معادل ۴۰میلیون سهم خود در فرابورس ایران خواهد بود. حداکثر سهمیه درنظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی ۸۰۰ سهم و دامنه ثبت سفارش از ۱۶۰ تا ۱۷۰ تومان تعیین شده است.