به گزارش خبرگزاری رویترز، بیش از ۸۵ گروه صنعتی در ایالات متحده آمریکا روز گذشته -چهارشنبه- دست به ائتلاف زدند تا در برابر اقدام‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، در رابطه با جنگ تجاری و اعمال تعرفه‌های تجاری بایستند. 

«نیکول واسیلاروس» از لابی‌گران برجسته سازمان ملی تولیدکنندگان دریایی، گفت: «بسیاری از گروه‌های تجاری فکر نمی‌کردند این دست اقدام‌ها چنین تاثیری داشته باشد و این‌چنین به درازا بکشد. اما اثرات این تعرفه‌ها باعث شده که همگان صدایشان دربیاید که دیگر کافی است!»

این ائتلاف گرایش‌های مختلفی را در بر می‌گیرد و در راستای تشویق رای‌دهندگان در انتخابات ماه نوامبر، برای فشار آوردن به اعضای کنگره بر سر مسئله تجارت، چندین آگهی دیجیتالی و تلویزیونی منتشر کرده است تا به این شکل قانون‌گذاران آمریکایی در برابر تعرفه‌های ترامپ بایستند. 

در تحولی دیگر، گروه پراپرتی‌لینک، شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه املاک، امروز -پنج‌شنبه- اعلام کرد که پیشنهاد کرده سهام شرکت املاک سنتوریا را که ارزشی بالغ بر ۷۵۵ میلیون دلار استرالیا (۵۴۱ میلیون دلار آمریکا) دارد، خریداری کند.

  پراپرتی‌لینک اعلام کرد که برای هر سهم این شرکت ۳۳ سنت استرالیا پیشنهاد می‌دهد که ارزش هر سهم را به سه دلار و چهار سنت استرالیا می‌رساند. این مبلغ ۱۰ درصد بیشتر از آخرین ارزش هر سهم سنتوریا در روز گذشته کاری است.

پراپرتی‌لینک گفت که اگر این معامله صورت پذیرد، انتظار می رود که درآمد و توزیع سالیانه در سال مالی ۲۰۱۹ افزایش یابد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.