حریل: در مجمع پرحاشیه «ریل پرداز سیر» یک تومان سود تقسیم شد و بنیان‌گذار شرکت درباره وعده‌های محقق‌نشده مجمع سال قبل توضیحاتی به سهامداران داد.

غویتا: در مجمع فوق العاده «ویتانا» افزایش سرمایه از ۶/ ۵‌میلیارد‌تومان به ۳۰ میلیارد تومان تصویب شد. مدیران شرکت درباره وضعیت این شرکت اخراجی از بورس که اخیرا در بازار «پایه‌ج» پذیرش شده به سوالات سهامداران پاسخ دادند. شواهد حاکی از عزم سهامدار عمده برای ارتقای جایگاه شرکت هم در صنعت مواد غذایی و هم در بورس دارد.

بسویچ: مجمع «پارس سویچ» برای بار دوم به تنفس خورد و قرار شد جلسه بعدی روز یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ تشکیل شود.

تپمپی: در مجمع فوق‌العاده «گروه صنایع پمپ‌سازی ایران» سهامداران معادل ۱۸ درصد سهام خود را به‌صورت جایزه دریافت کردند. با این حساب، سرمایه شرکت از ۴۰ میلیارد تومان به ۴۷میلیارد تومان رسید.

دسبحا: در مجمع «گروه دارویی سبحان» ۷۵ تومان از سود ۷۸ تومانی این شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تقسیم و به سوالات سهامداران درباره افزایش نرخ داروها پاسخ داده شد.

کاسپین: «داروسازی کاسپین تامین» با وجود آنکه هنوز سود سهام سال قبل خود را پرداخت نکرده بود ۲۴۰ تومان از ۲۵۰ تومان سود سال ۱۳۹۶ را تقسیم کرد.

شنفت: در مجمع «نفت پارس» ۷۵ تومان از سود حدود ۸۵ تومانی سال ۱۳۹۶ تقسیم شد و به پرسش‌های متعدد سهامداران درباره سرمایه‌گذاری اخیر شرکت در «پالایش پارسیان سپهر» پاسخ داده شد.

آسیا: مجمع «بیمه آسیا» اساسنامه ابلاغی از سوی بیمه مرکزی را که به تایید بورس رسیده، برای فعالیت خود به تصویب رساند.

دجابر: «داروسازی جابر ابن حیان» در مجمع خود ۵/ ۹۷ تومان سود تقسیم کرد که حدود ۸۶ درصد سود محقق‌شده بود.

خریخت: «صنایع ریخته گری ایران» حدود (۲۰) تومان به زیان انباشته سال‌های پیش خود افزود.

ددام:‌ در مجمع «داروسازی زاگرس فارمد پارس» با نام قبلی «داملران رازک» به خاطر زیان انباشته حدود ۴ برابر سرمایه، سودی برای تقسیم وجود نداشت.

شکربن: «کربن ایران» ۶۴ تومان از ۹۲ تومان سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ را تقسیم کرد.

خفنر: «فنرسازی خاور»در مجمع سالانه سودی برای تقسیم نداشت و (۵/ ۴۷) تومان زیان را انباشته کرد. اما در مجمع فوق‌العاده، سرمایه ۱۰ میلیارد تومانی خود را از محل مطالبات و آورده نقدی به ۲۰ میلیارد تومان افزایش داد.

شلعاب: مجمع «لعابیران» از سود ۵ تومانی سال ۱۳۹۶ مبلغ ۲‌تومان را به سهامداران داد.

کچاد: در مجمع «معدنی و صنعتی چادرملو» ضمن تقسیم ۳۳ تومان از سود ۳۷ تومانی، از سهامداران خواسته شد درباره دو چالش پیش روی شرکت، یعنی «آب» و «ماده معدنی» خیالشان کاملا راحت باشد.

تلیسه: در مجمع «دامداری تلیسه نمونه» تقریبا تمام سود سال ۱۳۹۶ معادل ۸۰ تومان تقسیم شد.

خمحرکه: مجمع «صنعتی نیرو محرکه» ۵ ریال از سود ۴۵ ریالی سال ۹۶ را به‌صورت نقدی به سهامداران داد.

اخابر: «مخابرات ایران» ۴۰ تومان از سود بیش از ۴۷ تومانی خود را در مجمع تقسیم کرد.

داسوه: مجمع «داروسازی اسوه» ۲۶۰ تومان از سود بیش از ۳۱۱ تومانی خود را به‌صورت نقدی به سهامداران داد.

شرانل: مجمع «نفت ایرانل» از ۱۱۱ تومان سود خود ۱۰۰ تومان را بین سهامداران تقسیم کرد.

ولیز: مجمع «لیزینگ ایران» با وجود سود ۴۵ ریالی سال ۱۳۹۶ به خاطر زیان انباشته نتوانست سودی تقسیم کند.

حفارس: مجمع انتخاب هیات‌مدیره شرکت «حمل ونقل خلیج‌فارس» که پس از حاشیه‌های خصوصی‌سازی اخیر مجددا شاهد تغییر مالکیت بود، برگزار شد و ۵ نفر حقیقی را به‌عنوان مدیران جدید شرکت معرفی کرد.

در شهرستان‌ها ۴ مجمع برگزار شد. در شهرکرد «کود شیمیایی اوره لردگان» (شلرد) که در مرحله ساخت است با (۳) ریال زیان در سال ۱۳۹۶ سودی برای تقسیم نداشت. در اصفهان «قند اصفهان» سود ۱۵۰ تومانی تقسیم کرد که تقریبا تمام سود سال ۱۳۹۶ بود. داروسازی امین (دامین) نیز ۱۵ تومان سود نقدی به سهامداران داد. در مشهد «رینگ‌سازی مشهد» (خرینگ) صورت‌های مالی سال ۱۳۹۶ را تصویب کرد که با احتساب زیان (۶۲) ریالی سال ۱۳۹۶ به مرز شمولیت ماده ۱۴۱ رسید. انتخاب اعضای هیات‌‌مدیره این شرکت تازه واگذارشده به بخش خصوصی به دو هفته بعد موکول شد. برای مطالعه گزارش‌های کامل و مستقیم «دنیای بورس» از مجامع مزبور می‌توانید به سایت www.donyayebourse.com بخش «اخبار مجامع» مراجعه کنید.