در بازار دیروز نگرانی‌های بازار از تداوم تجمعات مردم پس رشد عمومی قیمت‌ها در دوره رونق اخیر موجب شد تا عرضه‌های سنگین در ابتدای ساعات معاملاتی شکل بگیرد.  از دیدگاه کارشناسان، بازار سهام با تخلیه هیجان ناشی از رشد‌های اخیر و همچنین مشخص شدن تکلیف مسائل سیاسی می‌تواند آرامش دوباره را تجربه کند. در بازار دیروز مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران درحالی تنها افزایش ۱۰درصدی سرمایه را مصوب کرد که صاحبان عمده سهام این شرکت برای انتخاب مدیرعامل به جمع‌بندی نهایی نرسیدند.

در تحولات پیرامون بازار، سازمان خصوصی‌‌سازی بیش از ۲۷۰ میلیون سهم شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس را برای چندمین‌بار در بورس اوراق بهادار عرضه می‌کند. تعداد ۲۷۳ میلیون و ۵۲۸ هزار سهم معادل ۳۷/ ۷۸ درصد از سهام شرکت حمل‌ونقل‌ بین‌المللی خلیج‌فارس به قیمت پایه هر سهم ۲۷۵۰ ریال در بورس اوراق بهادار عرضه می‌شود. در گروه خودرویی مدیرعامل سایپا از جلسه ویژه مدیران این شرکت خودروسازی برای تعیین تکلیف تولید پراید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن قاسم‌جهرودی در حاشیه نشست مدیران مالی و اعضای هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: در سبد محصولات سایپا خودروهای ٤ ستاره و ٣ ستاره هم وجود دارد به نحوی که تمام محصولات این شرکت تک‌ستاره یا دو‌ستاره نیستند ولی باید به این نکته توجه کنید که ارتقای کیفیت محصول نیازمند صرف هزینه است به همین دلیل شرکت در حال مذاکره با مدیران مجموعه برای تعین تکلیف آینده تعدادی از محصولات خود است.وی افزود: قرار شده هفته آینده در جلسه ویژه‌ای با حضور مدیران شرکت سایپا برای بررسی وضعیت تولید یا حذف برخی محصولات تصمیم‌گیری شود.  در گروه بانکی، بانک گردشگری سهامداران را به دو مجمع فوق‌العاده و عادی به‌طور فوق‌العاده دعوت کرد.به این ترتیب این بانک ساعت۹ و ۹:۳۰ پنج‌شنبه هفته بعد ۲۱ دی اقدام به برگزاری دو مجمع فوق خواهد کرد و طی آن سهامداران در مجمع فوق‌العاده، نسبت به تغییر سال مالی و در مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده درباره انتخاب حسابرس و بازرس قانونی تصمیم‌گیری خواهند کرد. «وگردش» که در فرابورس پذیرفته شده، قصد دارد برنامه افزایش سرمایه ۲۳۰درصدی را در صورت تایید حسابرس و مجوز سازمان بورس عملی کند و سرمایه ۶۰۰ میلیارد تومانی را از محل مطالبات و آورده سهامداران به یک هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان برساند. در مجموع بازار دیروز بازاری منفی بود و در آن ارزش معاملات (با احتساب معاملات و اوراق مشارکت) در بورس ۴۷۲ میلیارد تومان و در فرابورس به ۱۵۱ میلیارد تومان بالغ شد.