کارت‌های اعتباری بانک دی : بانک دی با دو کارت دی کارت وفیروزه کارت دو نوع کارت اعتباری دربازار بانکی عرضه کرده است. در طرح فیروزه‌ای، همه متقاضیان می‌توانند از شبکه پذیرندگی طرح اعتبار فیروزه‌ای خرید کنند.شبکه پذیرندگی طرح فیروزه‌ای شامل همه شرکت‌های تولیدی و توزیع‌کننده طرف قرارداد با بانک است. سقف اعتبار کارت‌ها ۳۰، ۲۰، ۱۰ میلیون تومان است. بازپرداخت تسهیلات در قالب عقد مرابحه و به‌صورت اقساطی است.  مشتریان می‌توانند بسته به برنامه‌ریزی خود برای بازپرداخت اقساط یکی از مدل‌ها را برای بازپرداخت تسهیلات انتخاب کنند.این مدل‌ها شامل بازپرداخت ۱۲ ماه با نرخ سود سالانه ۷درصد، بازپرداخت ۱۸ ماه با نرخ سود ۱۱ درصد، بازپرداخت ۲۴ ماه با نرخ سود سالانه ۱۴ درصد، بازپرداخت ۳۰ ماه با نرخ سود سالانه ۱۶ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماه با نرخ سود سالانه ۱۸ درصد است. فهرست فروشگاه‌های شبکه پذیرندگی فیروزه کارت در سایت بانک قابل مشاهده است. صدور فیروزه کارت، پس از درخواست متقاضی و بدون نیاز به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب انجام می‌شود. متقاضیان با توجه به اعتبارسنجی صورت گرفته و ارائه تضمین‌های موردنظر شعبه می‌توانند از تسهیلات مذکور استفاده کنند. بدیهی است متقاضی فیروزه کارت باید فاقد چک برگشتی و بدهی غیرجاری در شبکه بانکی باشد.  مشتری قادر خواهد بود با فیروزه کارت تا سقف مشخص شده، از محصولات شرکت‌های عضو شبکه پذیرندگی طرح اعتبار فیروزه‌ای خرید کرده و در قالب تسهیلات بانک دی بازپرداخت کند.  مشتریان ۶ دوره خرید یک ماهه از تاریخ صدور کارت فرصت دارند تا با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب یا سایت شرکت‌های عضو شبکه پذیرندگی طرح اقدام به خرید کنند. به‌طور مثال اگر یک مشتری در روز ۱۸ اردیبهشت اقدام به دریافت کارت کند، می‌تواند در ۶ دوره یک ماهه تا ۱۸ آبان اقدام به خرید کند. کلیه خریدهای طی هر ماه در پایان آن ماه تبدیل به یک فقره تسهیلات اقساطی می‌شود.  همچنین بانک دی در دی کارت این امکان را به متقاضیان می‌دهد که تسهیلات مورد نیاز خود را برای خریداری محصولات شرکت اسنوا دریافت کنند. همه متقاضیان وحتی شرکت‌ها برای کارمندان خود می‌توانند این کارت را دریافت کنند.سقف اعتبار در دی کارت نیز ۳۰، ۲۰، ۱۰ میلیون تومان است که در دوره‌های ۳۰، ۲۴، ۱۲ و ۳۶ ماهه قابل پرداخت است.  مشتریان سه دوره خرید یک ماهه فرصت دارند تا با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب یا سایت شرکت اسنوا، اقدام به خرید کنند. به‌طور مثال اگر یک مشتری در یکی از روزهای شهریور ماه به دریافت کارت اقدام کند می‌تواند در ماه‌های شهریور، مهر و آبان اقدام به خرید کند. کلیه خریدهای در هر ماه در پایان آن ماه تبدیل به یک فقره تسهیلات اقساطی خواهند شد.  تسهیلات «دی کارت کالای ایرانی-شرکت اسنوا» در قالب عقد مرابحه و با نرخ سالانه ۱۵ درصد است. همچنین از روز انجام تراکنش تا پایان مهلت پرداخت (۷ روز پس از صدور صورتحساب) سود به‌صورت روزشمار محاسبه می شود.  صدور کارت به محض درخواست متقاضی و بدون نیاز به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب بوده و متقاضیان با توجه به اعتبارسنجی صورت گرفته و معرفی یک ضامن معتبر می‌توانند از تسهیلات مذکور استفاده کنند. بدیهی است متقاضی باید فاقد چک برگشتی و بدهی غیرجاری در شبکه بانکی باشد.  متقاضیان می‌توانند به یکی از شعب بانک دی مراجعه و پس از اعتبار سنجی و تکمیل مدارک نسبت به دریافت «دی کارت کالای ایرانی-شرکت اسنوا» با مبلغ و دوره بازپرداخت دلخواه خود اقدام کنند.

کارا کارت رفاه: کارا کارت رفاه یکی از انواع خدمات بانک رفاه است که حداقل میزان اعتبار کارت ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۰ میلیون تومان برای مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی است. اما سقف این کارت برای کارکنان سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها براساس توافق صورت گرفته، تعیین می‌شود. این کارت برای افزایش انگیزه و قدرت خرید اقشار جامعه، بهبود فضای کسب و کار و افزایش سطح اشتغال با همکاری تعدادی از فروشندگان کالا و خدمات طراحی شده که بانک رفاه با انجام اعتبارسنجی نسبت به ارائه کاراکارت به متقاضیان اقدام می‌کند. این کارت در فاز نخست به مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی و کارکنان سایر سازمان‌ها و ارگان‌هایی که نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه با بانک اقدام کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. دارندگان کارت‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، کالاها و خدمات مورنیاز خود را به‌صورت اقساط ۱۲ ماهه خریداری کنند. این کارت با قابلیت شارژ مجدد با کارمزد حداکثر ۱۲درصد است. در حال حاضر مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی مشمول دریافت کاراکارت هستند و پوشش‌دهی حداقل ۲۵ درصد خالص حقوق و مزایای مستمر آنان برای بازپرداخت اقساط ماهانه با لحاظ سایر اقساط مشتری و نداشتن بدهی غیرمجاز و سابقه چک برگشتی نیز جزو شرایط دریافت کارت بانک رفاه است. وثایق و تضامین برای افراد تا ۶۸ سال (حائز شرایط برای بیمه کردن عمر) در قبال تعهد کسر اقساط صادره توسط سازمان تامین‌اجتماعی و برای افراد بالای ۶۸ سال معرفی ضامن کسر اقساط‌دار و یا توثیق سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت مطابق قوانین و ضوابط توثیق سپرده برای تسهیلات و تعهدات است.

کارت ملل: موسسه اعتباری ملل نیز برای حمایت از تولید داخلی وافزایش قدرت خرید متقاضیان،کارت اعتباری ارائه می دهد. حداقل مبلغ تسهیلات در این کارت ١٠میلیون تومان و حداکثر ٤٨میلیون تومان است.این کارت برای مشارکت درخرید کالای ایرانی به‌صورت ٢٥درصد سهم مشتری و ٧٥درصد سهم موسسه خواهد بود. نرخ سود تسهیلات کارت اعتباری موسسه اعتباری ملل ١٨درصد است که متقاضی در مدت یک ماه فرصت خرید با این کارت را دارد. حداکثر مدت بازپرداخت اقساط این کارت اعتباری ٣٦ماه است. خرید با کارت اعتباری موسسه ملل در همه فروشگاه‌های سطح کشور و از طریق پوز فروشگاهی امکان‌پذیر است.