جواد فهیمی‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل موسسه اظهار کرد: فناوری فعالیت نظام بانکی را متحول کرده و منجر به دگرگونی خدمات پولی و مالی شده است و بانک‌ها برای بقا و پیشرفت در فضای رقابتی، نیازمند ارائه خدمات نوآورانه هستند. فهیمی‌پور تصریح کرد: کوثر باید مترصد بازار، سلیقه مشتری و ابتکارات درون و برون سازمانی باشد، چرا که بانکداری نوین به‌دنبال تسهیل و افزایش سرعت خدمات‌رسانی است.وی افزود: خدمات نوین بانکی از جمله عوامل مهم در ایجاد مزیت رقابتی برای بانک‌ها در جذب و افزایش رضایتمندی مشتریان می‌باشد.

عضو هیات‌مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان رشد سریع تکنولوژی و ورود رقبای جدید در حوزه فعالیت‌های بانکی ضرورت استفاده از مدیریت خدمات نوین را مضاعف دانست و گفت: در این عرصه بانک‌هایی موفق خواهند بود که انعطاف‌پذیر باشند و با تغییر و تقویت نیروی انسانی به خلق ارزش برای مشتریان عمل کنند.

فهیمی‌پور با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بانک‌ها و شباهت این خدمات به یکدیگر اظهار کرد: کارکنان باید با ارائه خدمات خاص در حفظ و نگهداشت مشتری تلاش مضاعف داشته و به هدف‌های بالاتر از رضایتمندی و وفاداری مشتری بیندیشند. قائم‌مقام مدیرعامل موسسسه اعتباری کوثر گفت: فناوری اطلاعات در بانک‌ها طی دوره‌های مختلف تغییراتی داشته است، فناوری به منزله ابزاری قوی در ارتباطات انسانی، کارکردهای متعددی دارد و تاثیر آن بر اوضاع جامعه و اجتماع تاثیرگذار است.