به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو بانک مسکن با هدف افزایش تراکنش‌های پایانه‌های فروش بانک و ترغیب مشتریان به استفاده حداکثری از این دستگاه‌ها، فاز سوم طرح انگیزشی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی را تحت عنوان «جشنواره عیدانه ناواکو» آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، جشنواره عیدانه ناواکو از بهمن‌ماه سال ۹۶ آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ ادامه داشته که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با شرکت فناوری اطلاعات ناواکو و استقبال گسترده پذیرندگان از جشنواره عیدانه ناواکو، مهلت شرکت در «قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو سراتو، با کسب حداقل ۴۰۰ امتیاز» مربوط به جشنواره مذکور، تا «عید سعید فطر» تمدید شد.در جشنواره عیدانه ناواکو ۲ نوع قرعه‌کشی انجام می‌شود؛ قرعه‌کشی اول هر دو هفته یکبار در روزهای شنبه و قرعه‌کشی دوم از ابتدای اسفند ماه ۹۶لغایت خردادماه ۹۷ به‌صورت ماهیانه در ابتدای هر ماه انجام و به قید قرعه به مشتریان و پذیرندگان جوایزی اهدا می‌شود.

بر اساس این گزارش، در قرعه‌کشی هر دو هفته یکبار به پنج برنده هر کدام یک سکه تمام بهار آزادی و در قرعه‌کشی هر ماهه به سه برنده هر کدام سه سکه تمام بهار آزادی به قید قرعه اهدا خواهد شد. این هدایا ویژه پذیرندگانی است که در طول دوره یک‌ماه بتوانند بالای ۱۰۰ امتیاز کسب کنند.