بحث دیگری که برای بار دوم از سوی جریان منتقد اتاق مطرح می‌شود، جلسه روسای اتاق‌های شهرستان با اعضای انجمن هیات نظارت بر انتخابات است. بر اساس پیگیری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های «دنیای‌اقتصاد» صبح روز یکشنبه (۳۰ بهمن) این جلسه با حضور حسین میرمحمد صادقی، رئیس انجمن نظارت بر انتخابات برگزار شده‌است، اما نه به شکلی که منتقدان مطرح می‌کنند. به گفته این افراد منتقد گویا جلسه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای به قصد دیدار با رئیس انجمن و تاثیرگذاری بر جریان انتخابات تشکیل شده‌است.

اما اصل ماجرا به گفته دو‌تن از روسای اتاق که در جلسه حاضر بوده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند به گونه دیگری است. این جلسه، جلسه شورای روسای اتاق بوده‌است و میرمحمد صادقی برای مدت کوتاهی در این جلسه حضور پیدا می‌کند. مطالب مطرح‌شده هنگام حضور رئیس انجمن نظارت عمدتا حول مسائل اجرایی انتخابات بوده و آمادگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که برای این کار لازم است. به گفته یکی از اعضای هیات‌رئیسه اتاق ایران، اتاق‌های شهرستان بازوهای اجرایی انتخابات هستند و تشکیل جلسه با رئیس انجمن امری طبیعی است؛ به‌ویژه که ما اصلا تصمیم گرفتیم این جلسه را دو هفته عقب بیندازیم تا همین شائبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها به‌وجود نیاید و جلسه پس از احراز نهایی اهلیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاندیداها برگزار شود. به گفته او عمده این دیدار کوتاه به مساله چگونگی بر‌‌گزاری انتخابات به شکل الکترونیک گذشت.

یکی دیگر از روسای اتاق شهرستان در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» می‌گوید: این شائبه بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مورد است، گرچه برخی تذکر داده بودند که ممکن است با حضور ایشان در جلسه شورای روسا حرف و حدیث‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی پیش بیاید. با این وجود او نیز همان پاسخ را تکرار کرده و اظهار می‌کند: وقتی همه روسا، جز یک نفر، احراز اهلیت شده‌اند و اصلا زمان این کار به پایان رسیده است، این حرف و حدیث‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها معنا ندارد. با این وجود او تایید می‌کند که در بخشی از این دیدار کوتاه گلایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی مطرح شده اما همه آنها در مورد شکل برخورد با اشخاص در انجمن نظارت بوده‌است و نه اصل تصمیمات این انجمن و تاکید می‌کند: هیچ بحث شخصی در این جلسه مطرح نشد، اگر هم مطرح می‌شد دیگر تاثیری نداشت چراکه کار از دست انجمن خارج شده و اکنون نوبت شورای‌عالی نظارت است.