فرشید گلزاده‌کرمانی با بیان این مطلب افزود: سهم خرده‌فروشی مدرن در ایران، نسبت به استانداردهای کشورهای پیشرفته فاصله زیادی دارد؛ در صورتی که اگر سیستم توزیع و فروش در ایران اصلاح و مدرن شود، هزینه تمام‌شده برای مصرف‌کنندگان می‌تواند تا ۲۰ درصد کاهش یابد. مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با بیان اینکه هفته گذشته در مراسم معرفی صد شرکت برتر کشور توانستیم رتبه اول بازدهی فروش را در این صنعت کسب کنیم، گفت: فروشگاه‌های رنجیره‌ای رفاه در این مراسم توانست رتبه اول بازدهی فروش را کسب کند؛ به این معنی که ما موفق شدیم با فروش بالاتر و مدیریت بهتر هزینه‌ها، شرکتی با شاخص‌های بهره‌وری بهتر بسازیم. این درحالی است که در سال ۹۵ بیش از ۶۵میلیارد تومان و امسال بالغ بر۱۴۰میلیارد تومان تخفیف به مصرف‌کنندگان داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه صنعت خرده‌فروشی نبض و ویترین اقتصادی هر کشور است، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی اقتصاد کشورها، میزان مدرن شدن صنعت خرده‌فروشی است و در دنیا، شرکت‌های خرده‌فروشی جزو شرکت‌های بزرگ محسوب می‌شوند. گلزاده با اشاره به اینکه کمتر از ۸ درصد از صنعت خرده‌فروشی در ایران مدرن است، ادامه داد: شرکت‌های تولیدی وقتی می‌توانند رونق پیدا کنند و در اقتصاد جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند که شبکه توزیع، فروش و بازاریابی بتواند به کمکشان بیاید.

وی تصریح کرد: درکشورهای پیشرفته دنیا، صنعت خرده‌فروشی بیش از ۸۰ درصد مدرن شده و این موضوع بیان می‌کند که این صنعت در ایران چه برای شرکت‌های خارجی و چه برای شرکت‌های داخلی پتانسیل پذیرش ورود بازیگران جدید را دارد. مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه به برنامه جدید این شرکت اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از «خرید لذت بخش» را در قالب راه‌اندازی فروشگاه‌های «روژ هوم سنتر» ترویج خواهیم داد. در این فروشگاه‌ها با ارائه همه کالاهای مورد نیاز تجهیز یک خانه یا دفتر کار در RHC همراه با خدمات طراحی و‌ هارمونی، خدمات ویژه و البته ارزان، یک کاشانه گرم و زیبا را برای مشتریان فراهم می‌کنیم.  گلزاده با بیان اینکه اولین شعبه از فروشگاه‌های روژ هوم سنتر هفته گذشته افتتاح شد، افزود: راه‌اندازی ۱۵ شعبه جدید از این فروشگاه در کشور طی دو سال آینده امکان طراحی، تجهیز یا بازسازی خانه‌ها و دفاتر کار را برای همه مردم فراهم می‌کند.