سید حسینی در ادامه درباره چرخه پلتفرمی کسب و کارهای گلرنگ گفت: «هدف از رونمایی جدید از هویت گروه تپسی ایجاد هم‌‌افزایی و رسیدن به مجموعه یکپارچه‌‌ای از کسب و کارها بوده است. راهبری، نظارت و کمک به تسهیل‌‌گری، یکپارچگی کسب و کارهای پلتفرمی، تسریع رسیدن به اهداف گروه در بازار کسب و کارهای پلتفرمی و استفاده از هم‌‌افزایی شرکت‌های این حوزه برای توسعه، بخشی از اهدافی است که ما در این مسیر دنبال می‌‌کنیم.» مدیرعامل تپسی در ادامه به زپ، الوپیک و موتوپیک به عنوان اهرم‌‌های لجستیک این گروه اشاره کرد و گفت: «سعی کردیم در تمام بخش‌‌ها یک بازیگر در بازار داشته باشیم. فیلم‌‌نت حوزه سرگرمی، تارا بخش اعتباری، اوزون اتصال به کسب و کارهای آفلاین و شب در بخش اقامتگاه‌‌ها را در گروه تامین می‌کند.» در ادامه مدیرعامل گروه تپسی درباره برنامه‌‌های آینده این گروه صحبت کرد و مهم‌ترین آنها را رشد دوبرابری درآمد، گسترش بازارهای جدید از طریق ارائه سرویس‌‌های مختلف اقتصادی، تمرکز بر توسعه سرویس پیک و گاراژ و در نهایت خلق ارزش برای کاربران از طریق ارتباط بین کسب و کارهای آنلاین و آفلاین برشمرد. البته او سهم‌‌گیری و افزایش سهم بازار تاکسی‌‌های اینترنتی را هم یکی دیگر از اهداف مهم این گروه دانست.

سیدحسینی درباره سهم‌‌گیری و رقابت دارتیل با رقبایی مثل دیجی‌‌کالا گفت: «سیاست‌‌هاو نگاهمان به دارتیل عوض شده است. هر اپلیکیشنی در ابتدا مشکلاتی دارد، اما قطعا پس از تغییرات لازم این کار انجام خواهد شد. مسیر سخت است و به جز بخش گروسری در بقیه بخش‌‌ها سهم قابل‌‌توجهی نداریم. در ابتدا الگوی تجاری دارتیل شبیه دیجی‌‌کالا بود، اما حالا تمرکز تپسی‌‌شاپ را روی تحویل سریع سفارش‌‌ها از طریق تامین‌‌کنندگان محلی گذاشته‌‌ایم تا ظرف دو ساعت سفارش‌‌ها را تحویل دهیم.»

مدیرعامل تپسی همچنین در پاسخ به سوالی درباره افزایش سرمایه تپسی هم گفت: «از ۲۴۰ میلیارد تومانی به افزایش سرمایه دو همتی رسیده‌‌ایم تا محدودیت‌های گذشته را جبران کنیم و تغییراتی که برای آن برنامه‌‌ریزی کرده‌‌ایم را رقم بزنیم.» او همچنین درباره اقدامات و تلاش‌‌های تپسی برای ارائه سرویس‌‌های اعتباری و با اشاره به تپسی‌‌فای توضیح داد: «تپسی‌‌فای برای جذب سرمایه‌‌های خرد راه‌‌اندازی شد و تیم توسعه این محصول معتقد بودند که ابتدا سرویس را راه‌‌اندازی و سپس مجوز دریافت کنند که در نهایت این اتفاق رخ نداد. اما تارا قرار نیست نقش اسنپ‌‌پی را برای تپسی ایفا کند. تامین مالی سرویس اعتباری تپسی از سوی تارا انجام می‌شود، اما ما فقط از سرویس‌‌هایی که تارا توسعه می‌دهد استفاده می‌‌کنیم و تصمیمی برای ورود به صورت مستقیم در حوزه مالی و اعتبار نداریم.»