برندهای پیشرو در بحران کرونا

برندهای مشهور جهان با اجرای برنامه‌های روابط عمومی و تبلیغات در رسانه‌ها سعی کرده‌اند تا ارتباط خود را با مخاطبان‌شان حفظ کنند.

 در راستای همین تحولات، شاهد آن هستیم که برند تولید‌کننده آدامس «بایودنت» نیز در آگهی‌های جدید خود رویکرد متفاوتی را در پیش‌ گرفته است. بایودنت با شعار «با ماسک زدن و فاصله، سلامتی حاصله» به دنبال فرهنگ‌‌سازی، آموزش و پیشگیری از ابتلا مردم به کروناست و با استفاده از این شعار در آگهی‌های جدید تلویزیونی خود و در قالب طراحی جذاب ماشین‌هایی که در سطح شهر تردد می‌کنند، کودکان را تشویق می‌کند تا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و این دستورالعمل‌ها را در سطح خانواده الگوسازی کنند.

بایودنت که سابقه طولانی در حوزه مسوولیت اجتماعی دارد و فعالیت‌هایی همچون اجرای طرحی با نام بایودنتیست را با هدف آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینه و درمان دندان‌های آسیب‌دیده کودکان در مناطق محروم در کارنامه خود دارد، از اواخر سال گذشته در کنار کادر درمان بیمارستان‌ها و با هدف کمک به حفظ سلامت و حفظ رطوبت دهان و گلوی کادر درمانی، توزیع آدامس رایگان در بیمارستان‌های تهران و کرج را آغاز کرده که این اقدام نیز با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

بحران کرونا با وجود تمام مشکلاتی که برای کسب‌و‌کارها در تمام جهان ایجاد کرده، همزمان باعث رشد و زمینه‌ساز بروز تحولات و خلاقیت برندها در جهان بوده که مورد توجه مخاطبان این برندها در این دوران قرار گرفته است.