وفادارسازی مشتریان خود را به پرسنل آموزش دیده آکادمی پیتام بسپارید

پیتام نیز به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان که در زمینه برونسپاری خدمات ارتباط با مشتریان خدمات باکیفیتی به سازمان‌ها ارائه می‌دهد با درک اهمیت این موضوع، امکان آموزش تخصصی و حرفه‌ای، منطبق بر استانداردهای جهانی را برای جوانان کشور مهیا کرده است.

این شرکت دانش‌بنیان به عنوان نخستین استارتاپ برون‌سپاری فرآیندهای کسب‌وکار (BPO)، شرایطی را فراهم کرده است تا جوانان ایرانی با جدیدترین متدهای روز دنیا در حوزه ارائه خدمات ارتباط با مشتریان آشنا و علاوه بر آن کار در یک محیط دانش‌بنیان را تجربه کنند.

برای تحقق هدف آموزش حرفه‌ای به جوانان، پیتام آکادمی ویژه آموزش پرسنل در زمینه خدمات ارتباط با مشتریان را راه‌اندازی کرده است که اساتیدی برجسته و آشنا به آخرین روش‌های روز مسوولیت آموزش دانشجویان را به عهده دارند.

هدف کلی پیتام از راه‌اندازی آکادمی، افزایش سطح مشتری ‌مداری و بهبود فرهنگ کار در کشور است که با شروع به کار آکادمی پیتام، ضمن تحقق این هدف کلان، دستیابی به اهداف جزئی‌تری در برنامه این شرکت دانش‌بنیان است. از جمله این اهداف می‌توان به تربیت نیروی کار متخصص و تایید شده برای کار در حوزه خدمات مشتریان، افزایش کیفیت خدمات پیتام، ایجاد انگیزه در پیتامی‌ها برای رشد و توسعه فردی، فراهم آمدن زیرساختی مطمئن برای تربیت کارشناسان بین‌المللی برای ورود به بازار خارجی و... اشاره کرد.

تبدیل آکادمی پیتام به یک موسسه آموزشی از اهداف بعدی پیتام است تا استفاده از خدمات آن برای تمام جوانانی که سابقه کاری طولانی ندارند و به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و علاقه‌مند به ورود به صنعت خدمات مشتریان هستند میسر شود.

علیرضا بیات، بنیانگذار پیتام اما اهداف بزرگتری تعیین کرده است که امکان صدور خدمات ارتباط با مشتریان به سایر کشورها یکی از آنهاست.

بیات در این زمینه می‌گوید: «در سالیان گذشته، صنعت برون سپاری فرآیند‌های کسب و کار (BPO)، تبدیل به یکی از صنایع درآمدزا در دنیا شده است که بر اساس آمار موجود، کشورهای هند، فیلیپین، مالزی، چین و سایر کشورهای شرق آسیا موفق شده‌اند درآمد قابل توجهی توسط این صنعت کسب کنند. این در حالیست که در کشور ما جوانان بسیار زیادی به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و می‌توانند موثرتر از کشورهای یادشده با این زبان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این زبان‌های عربی و ترکی استانبولی نیز از زبان‌های رایج در کشور ما هستند که سایر بازیگران صنعت BPO از ارائه خدمات به این زبان‌ها معذور هستند. با در نظر گرفتن تمام این نکات، متوجه می‌شویم که فرصتی استثنایی برای ورود به حوزه برون‌سپاری فرآیندهای کسب و کار در ایران وجود دارد که متاسفانه در سال‌های گذشته به آن بی توجه بودیم. یکی از اصلی‌ترین اهداف ایجاد پیتام ورود به بازار بین‌المللی است که از طریق آن بتوانیم برای جوانان مستعد ایرانی اشتغال‌زایی کرده و در عین حال برای کشور درآمد ارزی داشته باشیم.»

وی چشم‌انداز پیتام را ورود قدر‌تمندانه با بازار جهانی به عنوان اولین BPO ایران و شناساندن نام ایران به عنوان محیطی مساعد برای ایجاد و توسعه کسب‌وکارها اعلام کرد.

اگر شما هم به برونسپاری فرآیندهای کسب‌وکار و به ویژه وفاداری مشتریان خود فکر می‌کنید، همین حالا با پیتام تماس بگیرید.

راه های ارتباطی: 

۰۲۱-۹۱۰۰۶۰۳۳

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.