غرب تبریز در مسیر توسعه است

دنیای اقتصاد-تبریز: «یعقوب هوشیار» در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری منطقه ۶ تبریز در محله قراملک افزود: ۷۰ درصد از این اعتبار مربوط به بودجه عمرانی و اجرای پروژه های حوزه‌ حمل و نقل و افزایش سرانه های شهری در اولویت توسعه این منطقه است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه غرب تبریز و اجرای پروژه های عمرانی در منطقه ۶، اظهار کرد: رویکرد شهرداری توسعه جریان خدمات محله ای به مناطق کم برخوردار است و برهمین اساس تقاطع غیرهمسطح قراملک و چند پروژه عمرانی دیگر در این منطقه اجرا می‌شود.

شهردار تبریز گفت: عملیات عمرانی مجموعه ورزشی شهید بهشتی در غرب تبریز با هدف توجه روزافزون به سلامت شهروندان و افزایش سرانه‌های ورزشی بی وقفه ادامه دارد و تا ۲ هفته آینده به بهره برداری می رسد.

هوشیار، با اشاره به مسیرگشایی خیابان‌های صنعتگران، ادامه داد: این مسیرگشایی، خیابان‌های صنعتگران و مایان را به یکدیگر متصل می‌کند و فاز نخست آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه با اتمام این پروژه بار ترافیکی در معابر غرب شهر کاهش می یابد، یادآور شد: فاز نخست خط۲ قطارشهری تبریز نیز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ آغاز و با بهره برداری از این پروژه، منطقه قراملک به بازار تبریز متصل می شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه مذاکراتی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان جهت تسریع در عملیات توسعه شبکه فاضلاب انجام شده است، گفت: شهرداری منطقه۶ مکلف شد برای دفع آب‌های سطحی کوی ابوذر قراملک، ۲ چاه جذب حفر کند.

هوشیار، با تاکید بر تسریع در عملیات عمرانی دسترسی کوی ابوذر به پارک صنعت قراملک، افزود: توسعه غرب تبریز با اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی در این منطقه شتاب می گیرد.

شهردار تبریز از پروژه های مسیرگشایی صنعتگران مایان، عملیات عمرانی اجرای باند کندرو پل تبریز صوفیان و محلات کوی ابوذر قراملک بازدید کرد.