شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۹۸ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۹۸

  • خروج منتخب جهان، از نصف جهان!

    دنیای اقتصاد: یکی از تازه‌ترین اخباری که در مورد سپاهان به گوش می‌رسد، مربوط به جدایی احتمالی محمد دانشگر از این تیم است. مدافع میانی طلایی‌پوشان چندی پیش درخواست جدایی داده بود و حالا ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در اینستاگرام اعلام کرده با کوچ این بازیکن موافق است، هرچند مدیران باشگاه هنوز می‌گویند دانشگر ماندنی است.
  • یک آنگولایی امیدوارکننده

    دنیای اقتصاد: پس از مدت‌ها انتظار سرانجام از مهاجم جدید پرسپولیس رونمایی شد و طبق اعلام باشگاه قرار است فردا لوکاس ژوائو رسما به تهران بیاید تا معرفی شود.
  • به بلندای مرتضی

    دنياي اقتصاد: چهره اول کاروان پارالمپیک ایران به جز حواشی به وجود آمده، ستاره تیم ملی والیبال نشسته بود. آن‌هم نه بابت درخشش در زمین و کسب مدال طلا – این رشته تیمی در ۸ دوره خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ را به ارمغان آورده – که به خاطر داستانی بود که بر زندگی مرتضی مهرزاد گذشته و کمتر کسی است که در جریان آن نباشد.
  • ملاقات با حریف همیشه بازنده!

    دنياي اقتصاد: تیم ملی فوتبال ایران در دومین گام از مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در امارات رودرروی تیم ملی این کشور خواهد رفت. شاگردان پائولو بنتو در مسابقه قبلی نتیجه درخشانی گرفتند و ۳بریک قطر را شکست دادند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر