انتصابات جدید در صدا و سیما + اسامی

در حکم حسن عابدینی خطاب به ایوب نصیری آمده است: «جناب آقای ایوب نصیری نظر به مراتب تعهد و تجربه جنابعالی با حفظ سمت به عنوان سرپرست خبرگزاری صدا و سیما منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود رتق و فتق امور تا انتخاب رئیس خبرگزاری مبنی بر تعامل و رعایت اصول حرفه‌ای با جدیت پیگیری شود. صمیمانه از تلاش‌های جناب آقای محمدعلی صائب در دوره مسوولیت تشکر و قدردانی می‌نمایم.»

معاون سیاسی رسانه ملی همچنین در حکمی خطاب به محمدعلی صائب تاکید کرد: «با توجه به مراتب تعهد تجربه جنابعالی در معاونت سیاسی به موجب این حکم به عنوان مدیر شبکه خبر منصوب می‌شوید. همکاری و هماهنگی مستمر با خبرگزاری صدا و سیما در چارچوب ساختار جدید نظارت مستمر کمی و کیفی بر خروجی آنتن، بهره‌گیری از توان نیروی انسانی متعهد و حرفه ای به عنوان سرمایه اصلی، گسترش حوزه جغرافیایی پوشش زنده رویدادها، تنوع‌بخشی به موضوعات و نحوه ارائه فرآورده‌های خبری از نظر جلوه‌های بصری و استفاده از فناوری‌های نوین و خلاقانه رسانه‌ای از اقدام‌هایی است که بایستی پیگیری شود.

ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی در مسیر تحقق رسانه تراز انقلاب اسلامی از تلاش‌های آقای محمدرضا آذرپندار در دوره مسوولیت شبکه خبر تشکر و قدردانی می‌نمایم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.