شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۹۹ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۹۹

  • تمسخر عربستان یا تامل در عربستان؟

    دنیای اقتصاد: اصل مطلب این است که کشورهای ثروتمند حاشیه خلیج‌فارس از جمله امارات، قطر و مخصوصا عربستان مطابق معمول در مسابقات المپیک و پارالمپیک نتایج خوبی کسب نکردند و این مساله حالا برای برخی هواداران ورزش در ایران تبدیل به دستاویزی برای تفاخر و در عین حال دست انداختن این کشورها شده است. ایران مسابقات المپیک را با مجموعا ۱۲ مدال در رده بیست‌ویکم جهان و بازی‌های پارالمپیک را با مجموعا ۲۵ مدال در رده چهاردهم جهان به پایان برد.
  • خودتان حاشیه دوست دارید!

    دنیای اقتصاد: حضور سعید مهری در پرسپولیس را نمی‌توان بمب نقل و انتقالاتی به حساب آورد کما اینکه بسیاری از هواداران استقلال هم به دلیل انتقادهای زیادی که در گذشته نسبت به عملکرد فنی وی در لباس آبی‌پوشان داشتند، از این اتفاق به وجد آمدند! اما به هرحال انتقال بازیکنی که با سابقه حضور در استقلال یا پرسپولیس به تیم رقیب می‌پیوندد، به اندازه کافی سروصدا به همراه دارد.
  • اصلا چی شد؟

    دنياي اقتصاد: به عکس‌هایی با ژست صمیمی و بیانیه احساسی توجه نکنید؛ مشخص است ابقای جواد نکونام روی نیمکت استقلال موقتی است و اگر او نتواند تیمش را از پیچ حساس پیش‌رو و بازی‌های دشوار به سلامت عبور دهد، در وقفه بعدی احتمالا باید از خانه بازی‌های تیم محبوبش را دنبال کند.
  • یامگا می‌تواند، من نمی‌توانم!

    دنیای اقتصاد: در شرایطی که کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال سخت در تلاش است حتی با آسیب‌دیدگی از ناحیه یک چشم با چشم دیگرش به فوتبال ادامه دهد، لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی اسبق این تیم که به دلیل مصدومیت با پیراهن آبی دیگر توان راه رفتن را از دست داده، در گفت‌وگو با تسنیم در مورد آسیب‌دیدگی یامگا از ناحیه چشم و سرنوشت مشابه‌ دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان، اظهار کرد: «این‌ها آسیب‌های متفاوتی هستند، او می‌تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد، اما باشگاه یا فیفا باید به ورزشکار بیمه یا غرامت پرداخت کنند، زیرا در حین تمرین آسیب دیده است.» وی درباره مصدومیت خودش هم خاطرنشان کرد: «در مورد خودم باید بگویم قدرت حرکتی بدنم را از دست داده‌ام و روی ویلچر زندگی می‌کنم. هیچ غرامت مالی از باشگاه و فیفا دریافت نکرده‌ام و بعد از بازنشستگی از فوتبال نتوانسته‌ام به زندگی عادی خود ادامه دهم.»
  • چرا کاپیتان اخراج شد؟

    دنیای اقتصاد: محمد عباس‌زاده، مهاجم نساجی از سوی ساکت الهامی از این تیم کنار گذاشته شد. این بازیکن قبل از شروع فصل هم قرار بود با تصمیم سرمربی تیم کنار گذاشته شود، ولی با وساطت چند نفر دوباره به تمرینات برگشت. الهامی این‌بار اما گفته است که دیگر راهی برای بازگشت کاپیتان تیمش وجود ندارد. بر اساس آنچه تسنیم گزارش داده، ماجرا از این قرار است که نساجی سه روز پیش در یک بازی دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پرسپولیس رفت. دو ساعت قبل از این بازی، سیامک نعمتی تصویری از این ورزشگاه در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت: «خانه من». عباس‌زاده هم دقایقی بعد با انتشار یک استوری کنایه‌آمیز پاسخ نعمتی را داد و همین موضوع باعث شد تا در نهایت ‌الهامی تصمیم به کنار گذاشتن عباس‌زاده بگیرد. رفتارهای عباس‌زاده باعث ناراحتی اکثر بازیکنان نساجی شده است و الهامی هم اعتقاد دارد که حواشی این بازیکن جو تیم را خراب می‌کند و به همین دلیل هم او تصمیم به اخراج عباس‌زاده گرفت.
  • پرسپولیس هم در قلعه حسن‌خان

    دنیای اقتصاد: کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما اعلام کرد که دیدار پرسپولیس ایران برابر پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد. AFC پیش از این اعلام کرده بود که دیدار استقلال برابر الغرافه قطر نیز در شهر قدس برگزار می‌شود و با توجه به اینکه پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی مدت زیادی به طول خواهد انجامید، هیچ بعید نیست تمام بازی‌های نمایندگان ایران در دور گروهی، در این ورزشگاه برگزار شود. تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته دوم لیگ نخبگان آسیا دوشنبه ۹ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان پاختاکور ازبکستان است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر