شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۰۰ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۱۰۰

  • اسم و دیــگر هــیچ!

    دنیای اقتصاد: تیم ملی ایران در دومین دیدار مرحله انتخابی جام‌جهانی برابر امارات با یک گل به برتری رسید تا نتیجه مسابقه اول برابر قرقیزستان تکرار شده باشد. اگرچه آهنگ تیم ملی در این بازی کمی بهتر شده بود، اما باز نتیجه کار چیزی نبود که خیلی از مخاطبان را راضی کند. بازی در نیمه اول متعادل بود و گل انفرادی و زیبای مهدی قائدی تفاوت را رقم زد. در نیمه دوم هم ایران روی ضد حملات موقعیت‌هایی داشت که از دست داد و البته یک پنالتی هم به سود امارات اعلام شد که VAR آن را برگرداند.
  • سقف ما کجا، سقف آنها کجا!

    دنياي اقتصاد: روز گذشته لالیگا سقف دستمزدهای هر باشگاه برای پنجره نقل‌وانتقالات زمستان ۲۰۲۵ را اعلام کرد و براساس ارقام منتشر شده، سقف دستمزدهای باشگاه بارسلونا از ۲۰۴ میلیون یورو به ۴۲۶ میلیون یورو افزایش می‌یابد که البته رقم جدید در مقایسه با سال جاری، ۲۲۲ میلیون یورو افزایش داشته است.
  • باج تاج؟

    دنیای اقتصاد: اگر قانون عجیب سقف بودجه تا میانه‌های فصل گذشته دوام آورد و سپس تغییر کرد، امسال از همین ابتدا همه‌چیز تغییر کرد تا در روزهای پایانی نقل و انتقالات، تیم‌ها بتوانند قرارداد بازیکن‌های بیرون مانده را ثبت کنند. عجب قانونی و عجب ضابطانی!
  • زیلیکیچ؛ همچنان بازیکن استقلال

    خبرورزشی: جواد نکونام با کشیدن خط قرمز روی نام آلمدین زیلیکیچ، اختلاف با مدیران هلدینگ خلیج فارس را علنی کرد هرچند آنها هم خواسته سرمربی استقلال را تمکین کردند و بنا بر این شد وینگر بوسنیایی به کارش در این تیم پایان دهد. زیلیکیچ که با دستور نکو ابتدا از تمرینات تاکتیکی منع شد و سپس در کمپ حضور پیدا نکرد، در فهرست آسیایی استقلال هم حضور ندارد تا علنا راهش با تیم ایرانی‌ به انتها برسد. قرار بر این شد که مدیران باشگاه رضایت وینگر بوسنیایی را جلب کنند تا او بدون ایجاد مشکل از تیم جدا و جا برای یک سهمیه خارجی باز شود. با این حال شنیده‌ها حکایت از آن دارد تمام چیزی که مدیران باشگاه به زیلیکیچ داده‌اند، وعده‌ای برای روزهای آتی بوده و تا این لحظه با وجود استفاده نکردن از این بازیکن، وی عضوی از استقلال محسوب می‌شود.
  • یک ملاقات خبرساز

    دنياي اقتصاد: آن‌طور که رسانه‌ها خبر دادند، پنج‌شنبه شب دو چهره محبوب استقلال که به وضوح با یکدیگر رابطه خوبی هم نداشته‌اند، در هتلی در دبی با یکدیگر ملاقات کرده‌اند. صحبت از فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی است؛ دو اسطوره آبی که طی سال‌های اخیر مستقیم و غیر مستقیم با یکدیگر وارد جنگ شده بودند و از هیچ فرصتی برای علنی کردن رابطه بدی که داشتند، دریغ نمی‌کردند. مجیدی که این روزها بدون تیم است، اخیرا کارشناسی بازی تیم ملی امارات را در یک برنامه تلویزیونی در این کشور به عهده داشت. قلعه‌نویی هم که از فرصت استفاده کرده تا چند روزی بیشتر در امارات بماند و به ایران برنگشت، در یک هتل شاگرد سابقش را دید و گویا فرهاد با محض دیدن وی به سمتش رفت تا ساعاتی را با مربی سابق خود به صحبت و گفت‌وگو بپردازد. اتفاقی که شاید به معنای آشتی این دو استقلالی باشد.
  • کابوس حسن یزدانی بازگشت

    دنياي اقتصاد: همین چند هفته پیش بود که خبر بازنشستگی دیوید تیلور از دنیای کشتی مخابره شد. آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی آمریکا پس از اینکه در انتخابی تیم ملی کشورش مغلوب شد و از رسیدن به المپیک پاریس بازماند، تصمیم به خداحافظی گرفت، اما گویا نظر او عوض شده است. خبر رسیده تیلور برای مسابقات انتخابی جهانی که قرار است این هفته در اوماها برگزار شود، به تشک کشتی برمی‌گردد. اگرچه تیلور سه عنوان جهانی و مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ خود را در وزن ۸۶ کیلوگرم به دست آورد، اما قرار است در بازگشت به تشک در وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت کند. او ۵ مرتبه موفق به شکست حسن یزدانی شده و به نوعی کابوس کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران محسوب می‌شود، اما این‌بار قرار است در وزنی بالاتر که غیرالمپیکی هم محسوب می‌شود شرکت کند و رقیب ایرانی او در این وزن، احتمالا کامران قاسمپور خواهد بود.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر