3 جراح مچ پا ماهر در ایران

رپرتاژ آگهی: یک جراح مچ پا ماهر و با تجربه می‌تواند به بهبود سریع‌تر بیماران و بازگشت آن‌ها به زندگی روزمره کمک کند. در ادامه به معرفی سه مورد از بهترین جراحان مچ پا در ایران می‌پردازیم که با تکیه بر تجربه، مهارت، تخصص و نوآوری در روش‌های جراحی، توانسته‌اند بسیاری از بیماران را درمان کنند. اگر شما نیز به دلیل وجود مشکلات و ناراحتی‌هایی در قسمت مچ پا به دنبال یک جرا ماهر برای درمان مشکلات مچ پا هستید، با ما همراه باشید.

دکتر توحید صفایی

دکتر توحید صفایی

دکتر توحید صفایی فوق تخصص مچ پا عضو فعال انجمن ارتوپدی ایران، یکی از جراحان ماهر و نامدار مچ پا در ایران است که با سال‌ها تجربه در زمینه جراحی‌های پیچیده پا و مچ پا، توانسته به بسیاری از بیماران کمک کند و آن‌ها را مجددا به فعالیت‌های روزانه بازگرداند. این جراح و متخصص ارتوپدی تحصیلات دوره عمومی خود را در دانشگاه تهران یکی از بهترین دانشگاه‌های ایران به پایان رسانده و از سال 93 تا 97 رزیدنت دانشگاه ایران در بیمارستا فوق تخصصی شفا یحیاییان بوده است.

متخصص مچ پا دکتر توحید صفایی پس از گذراندن دوره‌های تخصصی در خارج از کشور، به دانش روز جراحی ارتوپدی دست یافته است و نه تنها در درمان آسیب‌های ناشی از تصادفات و آسیب‌های ورزشی تجربه و مهارت بسیار بالایی دارد، بلکه در جراحی‌های اصلاحی و ترمیمی، آرتروسکوپی و آرتروپلاستی یا تعویض مفصل نیز توانسته است نتایج موفقیت آمیزی کسب کند. ایشان ارتوپد نمونه بیمارستان میلاد در سال 1401 می‌باشد و دوره تکمیلی تعویض مفاصل و آرتروسکوپی پیشرفته را در اتریش و آلمان گذارنده است.

آدرس وب سایت دکتر صفایی: https://drtohidsafaei.com

آیدی اینستاگرام: Dr.tohid.safaei

شماره تماس: 09361391693

آدرس: تهران – میدان ونک، بلوار آفریقا، خیابان برادران شریفی، پلاک 61، طبقه سوم

دکتر صفایی بهترین جراح مچ پا عضو فعال آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا است و بیماران از نحوه برخورد حرفه‌ای و دلسوزانه ایشان رضایت بسیار زیادی دارند. از دیگر ویژگی‌های بارز این جراح و متخصص ارتوپد می‌توان به استفاده از تکنولوژی‌های جدید و به روز در جراحی که موجب کاهش زمان بهبودی و افزایش دقت جراحی می‌شود، نیز اشاره کرد.

از جمله رایج‌ترین خدمات ارائه شده توسط متخصص پا دکتر صفایی به بیماران، می‌توان به جراحی شکستگی مچ پا، تعویض مفصل مچ پا، تعویض مفصل زانو، درمان صافی کف پا، جراحی هالوکس والگوس، بازسازی پارگی تاندون مچ پا، بازسازی پارگی تاندون زانو و جراحی آرتروسکوپی مچ پا اشاره کرد.

دکتر بابک اتوکش

دکتر بابک اتوکش جراح استخوان و مفاصل، شکستگی‌ها و تعویض مفصل مچ پا از دانشگاه علوم پزشکی ایران با کسب رتبه نخست در آزمون بورد کشوری، یکی دیگر از جراحان ماهر مچ پا در ایران است که با تجربه و تخصص بالای خود توانسته اعتماد بسیاری از بیماران را جلب کند. ایشان عضو فعال انجمن ارتوپدی ایران، عضو فعال آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا و عضو فعال انجمن تحقیقاتی ارتوپدی اروپا می‌باشد و با تسلط کامل بر زبان انگلیسی، توانسته است به بسیاری از بیماران خارجی نیز مشاوره بدهد.

دکتر اتوکش فلوشیپ کلینیکال جراحی مچ پای خود را از کشور آلمان کسب کرده و دوره جراحی‌های نوین اندام تحتانی را در دانشگاه سوربن فرانسه گذرانده است. از جمله خدمات این جراح و متخصص پا و مچ پا می‌توان به جراحی شکستگی مچ پا، تعویض مفصل مچ پا، بازسازی پارگی تاندون مچ پا و درمان صدمات غضروفی مچ پا اشاره کرد.

دکتر محسن موحدی یگانه

دکتر محسن موحدی یگانه دارای بورد تخصصی ارتوپدی و فوق تخصص در جراحی پا و مچ پا می‌باشد که با دانشی به روز و مهارتی گسترده توانسته است بسیاری از جراحی‌های پیچیده مچ پا را با موفقیت به انجام برساند. ایشان مدارج تحصیلی خود در رشته دکتری طب عمومی و بورد تخصصی ارتوپدی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران و دوره فلوشیپ جراحی ترمیمی پا و مچ پای خود را در دانشگاه تورنتو کانادا گذرانده است.

دکتر محسن موحدی یگانه به دو زبان انگلیسی و آلمانی تسلط کامل داشته و عضو رسمی مجامع علمی متعددی در ایران، کانادا و آمریکا می‌باشد. از جمله خدمات این مشاور بیمارستان‌های ایرانمهر، بانک ملی و شرکت نفت می‌توان به مقالات متعددی در زمینه‌های پیوند استخوان، دررفتگی لیسفرانک حاد و مزمن، درمان ضایعات غضروفی مچ پا، پای دیابتی، صافی کف پا، عوارض شکستگی تالوس، زخم دیابتی، اختلال عملکرد تاندون تیبیال خلفی و ناپایداری حاد و مزمن مچ پا اشاره کرد.

ویژگی‌های جراح مچ پای ماهر و با تجربه

یک جراح مچ پای ماهر و با تجربه به منظور فراهم کردن بهترین نتایج برای بیماران خود باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

دانش فنی بالا

تجربه کافی در انجام جراحی‌های پیچیده و استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا

توانایی تشخیص دقیق مشکل و ارائه راهکار‌های درمانی مناسب

ارتباط موثر با بیمار و برخورد دلسوزانه

بهترین جراح مچ پا در تهران کیست؟

انتخاب بهترین جراح مچ پا در تهران به نیاز‌ها و شرایط بیمار بستگی دارد. با این حال، دکتر توحید صفایی یکی از برجسته‌ترین و معتبر‌ترین جراحان مچ پا در تهران و ایران به شمار می‌رود که با سال‌ها تجربه در زمینه جراحی‌های تخصصی مچ پا و تحصیلات برجسته از دانشگاه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه شناخته می‌شود. ایشان با ترکیبی از تخصص، تجربه و بهره‌گیری از جدید‌ترین تکنولوژی‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی که به دنبال درمانی موثر و کم خطر برای مشکلات مچ پای خود هستند، می‌باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.