شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۸۸ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۸۸

  • متد نکونام نمیرد هرگز!

    دنياي اقتصاد: نخستین توقف استقلال در فصل جدید خیلی زود از راه رسید. آبی‌ها در دیداری که به اسم میزبان بودند، نتوانستند از سد ملوان عبور کنند تا جواد نکونام خیلی زود به تنظیمات کارخانه بازگردد. اتفاقی که البته هفته گذشته هم نشانه‌هایی از آن دیده می‌شد!
  • تبریک؛ VAR را هم کشتیم!

    دنياي اقتصاد: در حالی دو هفته از مسابقات لیگ بیست‌وچهارم فوتبال ایران می‌گذرد که کم و کیف استفاده از کمک‌داور ویدئویی در این فصل، به یک جنجال بسیار بزرگ تبدیل شده است. از سویی محدود شدن استفاده از این فناوری به مسابقات پرسپولیس و استقلال، باعث اعتراض سایر تیم‌ها شده که گلایه‌مندی کاملا بحقی هم هست. از سوی دیگر اما همین موارد بهره‌برداری در مسابقات سرخابی‌ها هم کلی جنجال داشته و حالا دیگر همه به این نتیجه رسیده‌اند آنچه به اسم VAR وارد فوتبال ایران شده، در حقیقت همان بازبینی تصاویر تلویزیونی با زاویه‌های بسیار محدود دوربین‌های صداوسیماست!
  • قرار نیست فقط «بازی» کنی!

    دنياي اقتصاد: بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل‌وانتقالات تابستان فوتبال ایران، کوچ علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به تراکتور بود؛ انتقالی که سر و صدای زیادی به پا کرد و با شکایت باشگاه پرسپولیس هم همراه شد که هنوز بررسی آن در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون ادامه دارد. هر چه هست، فعلا بیرانوند دارد برای تراکتور بازی می‌کند و پس از دیدار برابر پرسپولیس هم با اعتمادبه‌نفس بالا مدعی شد فسخ قراردادش درست بوده و خطری تهدیدش نمی‌کند.
  • پورعلی‌گنجی رباط نداده

    دنیای اقتصاد: با اعلام پزشک پرسپولیس، مدافع مصدوم سرخ‌پوشان باید چند روزی زیرنظر کادر پزشکی باشد. دکتر فرید زرینه، رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس، با بیان اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل کشیدگی از ناحیه چهارسر ران باید چند روزی زیرنظر کادر پزشکی تمرین کند، گفت: «پورعلی‌گنجی در جریان تمرین روز جمعه آسیب دید و بلافاصله کارهای اولیه برایش انجام شد و هماهنگی برای اعزام به تصویربرداری صورت گرفت. بعد از انجام MRI و رسیدن جواب مشخص شد که پورعلی‌گنجی از ناحیه چهارسر ران دچار کشیدگی شده است و باید چند روز زیرنظر کادر پزشکی باشد. تلاش می‌کنیم او را در سریع‌ترین زمان ممکن برای رسیدن به تمرینات گروهی آماده کنیم.» این در حالی است که پس از مصدومیت پورعلی‌گنجی و سابقه پارگی رباط صلیبی این بازیکن، شایعاتی به گوش رسید در مورد اینکه ممکن است او بار دیگر رباط داده باشد.
  • اماراتی‌ها مشغول ستایس سردار

    دنیای اقتصاد: درخشش سردار آزمون در لیگ امارات ادامه دارد. الاهلی در هفته نخست رقابت‌های لیگ امارات به مصاف البطائح رفت. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک-یک دنبال می‌شد که سردار آزمون توانست در دقیقه ۹۲ گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند تا الاهلی سه امتیاز شیرین را در گام نخست به دست آورد. پس از این دیدار، روزنامه الامارات به ستایش از آزمون پرداخت و نوشت: «ستاره ایرانی الاهلی با گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساند، تیمش را از توقف در هفته نخست نجات داد. الاهلی که سخت به دنبال پس‌گرفتن جام قهرمانی از الوصل است نزدیک بود در گام اول امتیاز از دست بدهد، اما سردار با گلی که به ثمر رساند کار حریف را تمام کرد و شادی جنون‌آمیز را در سکوها به وجود آورد.» گلزنی در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، لیگ‌کاپ امارات و لیگ برتر امارات نشان می‌دهد آزمون خرید بسیار خوبی برای الاهلی بوده است. مهاجم ایرانی در ۴ بازی ۴ گل به ثمر رسانده است.
  • تاریخ‌سازی سوارز در آمریکا

    دنیای اقتصاد: اینترمیامی با درخشش لوئیس سوارز برابر حریفش در لیگ آمریکا به پیروزی رسید. اینترمیامی بدون لیونل مسی به مصاف سین‌سیناتی رفت و با دو گل به برتری دست یافت. ستاره بازی لوئیس سوارز بود که توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. گل نخست او در این دیدار تنها بعد از گذشت ۳۰ ثانیه به ثمر رسید تا ستاره اروگوئه‌ای سریع‌ترین گل تاریخ اینترمیامی را به ثمر برساند. او در دقیقه ششم هم گل دوم خودش و تیمش را زد. لیونل مسی در این بازی نیز به خاطر آسیب‌دیدگی تیمش را همراهی نکرد، اما قرار است از مسابقه بعدی برای اینترمیامی به میدان برود.
  • طارمی وارد می‌شود!

    دنياي اقتصاد: مهدی طارمی هفته گذشته نخستین حضور خود در سری A را تجربه کرد و به عنوان ‌یار تعویضی، ۱۵ دقیقه در زمین حضور داشت.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر