شماره روزنامه ۶۰۱۰۲
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۴۹ دنیای اقتصاد

اخبار ورزش - روزنامه شماره ۶۰۴۹

  • کریس، خیابانی و آلمان بی‌نوا!

    دنیای اقتصاد: جمعه‌شب، دو بازی نخست مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در حالی برگزار شد که هر دو مسابقه حواشی زیادی داشت؛ از درون میدان تا بیرون از زمین. مرور سه برش جذاب از دو بازی آلمان- اسپانیا و فرانسه- پرتغال خالی از لطف نیست، با این توضیح که دیگر مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی دیروز برگزار و تکلیف مرحله نیمه‌نهایی به‌طور کامل روشن شد.
  • علی دایی؛ گزینه همیشه جذاب

    دنياي اقتصاد: از زمانی که علی دایی اواخر بهار ۹۸ در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم به شکلی غیرفنی از هدایت سایپا برکنار شد، دیگر او را در صد فرسخی فوتبال هم ندیده‌ایم. شهریار کلا داستان را فراموش کرده و به زندگی شخصی‌اش چسبیده. تنها کنش‌های فوتبالی او خلاصه می‌شود در تبریک گفتن قهرمانی‌های پرسپولیس و البته حضور در مجامع بین‌المللی با دعوت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا.
  • نخستین جملات گاریدو

    دنياي اقتصاد: بعد از کلی کش و قوس، سرانجام مجوز حضور خوان کارلوس گاریدو در ایران صادر شد و سرمربی اسپانیایی جدید پرسپولیس روز گذشته به تهران آمد. گاریدو در نخستین جملاتش پیرامون حضور روی نیمکت سرخ‌پوشان گفت: «برای من افتخار بزرگی است که سرمربی تیم محبوب و پرافتخاری چون پرسپولیس باشم که هوادارانی خاص دارد. من قبل از این یک بار در قالب سرمربی تیم العین امارات و برای بازی با استقلال به ایران سفر کرده بودم، ولی در این مدت فرصت داشتم، پرسپولیس، هواداران آن و جایگاهش را نزد مردم ایران و در فوتبال آسیا بشناسم. من هم بی‌صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم و می‌دانم مردم ایران چقدر فوتبالی هستند. امیدوارم با هم در قالب همکاری و همراهی خوب، اتفاقات خوب و جالبی را رقم بزنیم.»
  • مشکل قائدی «پول» نیست!

    دنياي اقتصاد: باشگاه استقلال در این پنجره تابستانی در تلاش بود مهدی قائدی را جذب کند. ستاره بوشهری پیشین آبی‌ها هم‌اکنون تحت قرارداد باشگاه شباب‌الاهلی است و بعد از یک دوره حضور قرضی در استقلال، یک دوره هم به همین شکل برای الاتحاد کلبا توپ زد. حالا آبی‌ها دوباره دست به کار شده بودند تا قائدی را بگیرند و در این مسیر با الاهلی هم نامه‌نگاری کردند، اما گویا این انتقال انجام نخواهد شد و دلایلش هم فوتبالی نیست. بخشی از گزارش تسنیم را بخوانید: «باشگاه استقلال با باشگاه شباب الاهلی امارات نامه‌نگاری کرد، اما با این وجود کار به مسائل مالی نکشید، چرا که قائدی به مسوولان استقلال و همچنین نکونام اعلام کرده است که نمی‌تواند به این تیم بیاید. در واقع آن چیزی که مانع حضور قائدی در استقلال شده مشکلات شخصی این بازیکن است، نه مسائل مالی.» به نظر می‌رسد موضوع بی‌ارتباط به جدایی قائدی از همسرش نبوده باشد. او در اردوی اخیر تیم ملی در تهران هم حضور نداشت.
  • امضاهای جنجالی در استقلال

    دنياي اقتصاد: در شرایطی که انتقادها از حضور یک دروازه‌بان بوسنیایی در استقلال برای فصل بعد بسیار زیاد بوده و حتی شایعه منتفی شدن این اتفاق سر زبان‌ها افتاد، هم این دروازه‌بان و هم یک وینگر هموطن او رسما با آبی‌ها قرارداد بستند! خبر «ایسنا» را در این مورد بخوانید: «وردن کیوسوسکی، دروازه‌بان ۲۹ ساله و آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی که در تست‌های پزشکی استقلال شرکت کرده بودند قرارداد خود را با این تیم امضا کردند تا در لیگ برتر فصل آینده در خدمت آبی‌پوشان باشند. البته اگر مشکل حسین حسینی حل شود مسوولان استقلال قصد دارند گلر خارجی خود را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بدهند.»

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر