پیشنهاد ویژه رویال نهال برای زمین های کم آب و آهکی

رپرتاژ آگهینهال بادام شرکت رویال نهال انتخابی بسیار مناسب برای مناطق کم آب و خشک است. شرکت رویال نهال ارقام متنوعی از نهال بادام را به بازار عرضه می‌کند. تمامی نهال‌های این نهالستان پیوندی و اصلاح شده هستند. متخصصان حاضر در شرکت رویال نهال توانسته‌اند نهال‌های بادامی تولید کنند که در مناطق کم آب و خاک شور به خوبی رشد کنند. این نهال‌ها علاوه بر رشد مناسب، محصول فراوانی نیز تولید می‌کنند که برای کشاورزان و باغداران سودآوری زیادی در پی خواهد داشت.

نهال‌های بادام پیوندی رویال نهال

نهال‌های پیوند خورده روی پایه بادام تلخ یکی از مقاوم‌ترین ارقام نهال‌های بادام در بازار هستند. این نهال بادام تحمل بالایی در مقابل سرما، گرما، کم آبی و شوری خاک دارد. مقاومت فراوان این نهال باعث شده تا بسیاری از متخصصان از ویژگی‌های مثبت آن برای نهال‌های دیگر نیز استفاده کنند.

 اما چگونه می‌توان از نهال بادام تلخ استفاده کرد؟

نهال بادام تلخ از نظر ظاهری دارای قدی کوتاه است؛ متخصصان نهال بادام مد نظر را به کمک علم و تجربه‌ خود روی این نهال‌های بادام تلخ پایه کوتاه پیوند می‌زنند. نهالی که حاصل این پیوند است دارای مقاومت و تحمل نهال بادام تلخ بوده و از نظر طعم میوه، دقیقا مشابه نهال بادام پیوند زده خواهد بود.

تمامی نهال‌های بادام شرکت رویال نهال، پیوندی هستند، دارای مقاومت فراوان در مقابل سرمازدگی، کم آبی و آفات!

تنوع فراوان رویال نهال در تولید نهال‌های بادام

شرکت رویال نهال با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تولید نهال، ارقام متفاوتی از نهال بادام را متناسب با شرایط محیطی متفاوت تولید کرده است. در این قسمت شما را با محبوب‌ترین نهال‌های بادام مناطق خشک آشنا خواهیم کرد:

۱ـ نهال بادام فرانیس

وقتی حرف نهال بادام مقاوم در مقابل کم آبی در میان باشد، نهال بادام فرانیس اولین نهالی است که باید درباره آن صحبت کرد!

نهال بادام فرانیس یکی از نهال‌های تجاری و محصول آن صادراتی است. بادام فرانیس دارای پوست کاغذی بوده و برای مصارف خانگی و صنعتی بسیار مناسب است .

اصالت و زادگاه اصلی بادام فرانیس

اصالت و زادگاه اصلی این نهال بادام به کشور فرانسه باز می‌گردد. جزء نهال های دیر گل بادام بوده و در مقابل سرمازدگی بهاره مقاوم است. این رقم نهال بادام نسبت به تمامی نهال‌های دیرگل دیگر زمان گلدهی آن طولانی‌تر است و بعد از پایان سرمای بهاره شروع ب گلدهی می‌کند.

ویژگی‌های منحصر به فرد بادام فرانیس

ویژگی‌های منحصر به فرد بادام فرانیس

محصول بدست آمده از نهال فرانیس دارای پوستی کاغذی و نازک هستند. مغز این بادام دارای طعم شیرین بوده و وزن سنگینی دارد. تمامی این  ویژگی‌ها باعث شده مغز این بادام یکی از محصولات صادراتی به کشورهای دیگر به شمار آید.

مغز نهال بادام فرانیس جزء بادام‌های گران قیمت است، در نتیجه کاشت و برداشت این محصول برای باغداران و کشاورزان بسیار مقرون به صرفه و ارزشمند خواهد بود.

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم تمامی نهال‌های بادام فرانیس چنین محصول مرغوب و با کیفیتی را تولید نمی‌کنند ؛ نهال بادام فرانیس برای این که محصولاتی مرغوب و درجه یک تولید کند باید از نهال‌های با کیفیت استفاده کرد. کیفیت محصول برداشتی شما رابطه ای مستقیم با کیفیت نهال دارد؛ بنابراین باید از نهال‌های با کیفیت و سازگار با شرایط اقلیمی ایران استفاده کرد.

نهالستان رویال نهال بزرگترین نهالستان ایران با کمک علوم روز و تجهیزات پیشرفته ارقام متنوعی از نهال بادام فرانیس را تولید و به بازار عرضه کرده است. تمامی این نهال ها دارای کیفیت عالی بوده و برای مصارف تجاری مناسب هستند.

این نهال بادام به آبیاری فراوانی نیازمند نیست؛ اما در هنگام کاشت باید تمامی مراحل آبیاری نهال به خوبی انجام شود. ریشه‌های این نهال در روزهای اول کاشت به اب بیشتری نیازمند است. پس از کاشت و فرو رفتن ریشه‌های نهال بادام فرانیس در درون خاک تعداد دفعات آبیاری کاهش می‌یابد، همین امر سبب شده تا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مناطق خشک و کم آب محسوب شود.

۲ـ نهال بادام تونو

نهال بادام تونو از دیگر نهال‌های مقاوم در مقابل کم آبی و شرایط آب و هوایی خشک است. نهال بادام تونو شرکت رویال نهال یکی از مقاوم‌ترین نهال‌ها در شرایط سخت است.

اصالت و زادگاه نهال بادام تونو

زادگاه اصلی نهال بادام تونو کشور ایتالیا است. این میوه و آجیل پرطرفدار اولین بار در این کشور معرفی شد. بادام‌های حاصل از این نهال دارای اندازه‌ای بزرگ با طعمی بسیار خوشمزه است. طعم لذیذ این بادام سبب شده تا جزء محصولاتی به شمار آید که در هنگام فروش داخلی یا صادرات آن به سایر کشورها سود عظیمی را به همراه داشته باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌های نهال بادام تونو

مهم‌ترین ویژگی‌های نهال بادام تونو

نهال بادام تونو جزء نهال‌های دیر گل و بیشتر برای مناطق سردسیر مناسب است. نهال تونو رویال نهال پس از عبور از سرمای بهاره و ناگهانی شروع به گلدهی می‌کند. آبیاری این نهال در ابتدای کاشت باید به طور منظم انجام شود و سپس حتی می‌توان آن را به صورت دیم نیز کاشت؛ اما باید توجه داشته باشید در فصل‌های خشک سال که میزان بارندگی بسیار کم است حتما آبیاری نهال انجام شود.

هر نهال بادام به طور معمول قادر است هر ساله چیزی حدود ۳۵ تا ۴۰ کیلوگرم میوه تولید کند. بادام‌های این نهال دارای چربی زیادی است که باعث شده در مصارف خانگی و صنعتی بسیار محبوب شود.

چگونه می‌توان ثمردهی نهال بادام فرانیس و تونو را افزایش داد؟

تمامی نهال ها برای این که محصولات فراوان و مرغوبی تولید کنند نیازمند مراقبت هستند. این مراقبت ها از ابتدا یعنی انتخاب نهال مناسب آغاز شده و تا پایان یعنی برداشت ادامه خواهد داشت. برای این که عمر اقتصادی نهال و محصولات آن‌ها افزایش یابد رعایت این نکات ضروری است.

  1. انتخاب نهال مناسب: برای این که نهال‌ها دارای مقاومت در مقابل شرایط نامساعد جوی باشد باید نهال مد نظر را از نهالستان‌های معتبری همچون رویال نهال تهیه کنید.

  2. حفر به اندازه گودال: در هنگام کاشت نهال حتما باید گودال‌ها به اندازه‌ی مناسبی حفر شوند تا ریشه‌های نهال به خوبی درون خاک قرار گرفته و رشد کند.

  3. آبیاری منظم: پس از کاشت نهال باید حتما مراحل آبیاری به طور مرتب انجام شود.

  4. استفاده درست از سموم و آفتکش‌ها: برای جلوگیری از ابتلاء نهال‌ها به بیماری حتما باید از سموم مخصوص استفاده کرد.

رویال نهال؛ بزرگ‌ترین نهالستان ایران

رویال نهال شرکتی برگرفته از گروهی متخصص با تجربه است. این شرکت طی سال‌ها تجربه توانسته ارقام متنوعی از نهال‌های بادام را تولید کند. تمامی نهال‌های این شرکت به صورت اصلاح شده در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. نهال‌های اصلاح شده از نظر قدرت ثمردهی، مقاومت در مقابل بیماری‌ها و شرایط نامساعد جوی بسیار توانمند هستند.

نهالستان رویال نهال برای اطمینان مشتریان خود خدماتی از جمله: مشاوره و راهنمایی قبل از خرید، ارائه نهال‌های لیبل‌دار، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند.

مشاورین تلفنی رویال نهال در تمامی ساعات روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

نحوه سفارش نهال بادام از شرکت رویال نهال چگونه است؟

نحوه سفارش نهال بادام از شرکت رویال نهال چگونه است؟

شما می‌توانید نهال بادام مد نظر خود را به دو صورت آنلاین و تلفنی سفارش دهید.

در روش اول به سایت royalnahal.com مراجعه کرده و پس از انتخاب نهال مد نظر خود به درگاه پرداخت رفته و سفارش خود را نهایی و اقدام به خرید نهال بادام مورد نظر خود نمایید.

در صورت عدم دسترسی به سایت می‌توانید با کارشناسان فروش تلفنی ما تماس گرفته و نهال مد نظر را سفارش دهید.

شماره تماس کارشناسان تلفنی

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.