خرید از چین؛ رازهایی که باید بدانید

رپرتاژ آگهی: شاید باورتان نشود، اما در سال 2022 حتی ایالات متحده نیز مبلغی به ارزش 562.9میلیارد دلار از کشور چین کالا خریداری کرده است و این موضوع نشان می‌دهد که خرید از چین نه تنها سود زیادی به همراه دارد، بلکه مزایای آن بیش از واردات از سایر کشورهاست. در حال حاضر آمارها نشان می‌دهند که خرید از کشور چین همچنان روند صعودی دارد و بیشتر این خریدها نیز از طریق تجارت الترونیک انجام می‌شوند.

بنابراین شما نیز به‌عنوان تاجر ایرانی می‌توانید برای خرید از این کشور و آغاز واردات خود دست به کار شوید. در حال حاضر که شاهد افزایش مداوم خرید کالا از کشور چین هستیم، زمان مناسب برای شروع فعالیت در این حوزه است؛ البته باید محتاطانه عمل کنید.

از علی بابا با قیمت کم خرید کنید

شاید رفتن به کشور چین برای خرید کالا و واردات آن به کشور ایران برای شما سخت و بسیار هزینه‌بر باشد؛ اما نگران نباشید، روش‌های دیگری نیز برای خرید مستقیم از کشور چین وجود دارند. یکی از این روش‌های منحصربه‌فرد و سودآور، خرید از سایت علی بابا یا خرید آنلاین است.

برخی از بازرگانان با این روش خرید موافق نیستند؛ زیرا باور دارند که بیشتر تامین‌کنندگان حاضر در سایت‌های آنلاین چینی کلاهبرداری می‌کنند؛ اما این‌طور نیست. شما به‌عنوان تاجر ایرانی برای کاهش هزینه‌های خود و خرید محصولات مورد نیازتان با قیمت مناسب می‌توانید این سایت را در نظر بگیرید.

از آنجایی که در علی بابا رقابت تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان بسیار شدید است، پیدا کردن محصول مناسب با قیمت مناسب امری غیرممکن نخواهد بود. البته برای اینکه سودآوری معامله شما با شک و تردیدی همراه نباشد، توصیه می‌کنیم در شناخت تامین‌کننده مورد نظر خود از افراد متخصص نیز کمک بگیرید.

خرید از چین با قیمتی مناسب

ترس هنگام همکاری غیرحضوری با تامین‌کنندگان چینی امری عادی و طبیعی است. برای اینکه از کلاهبرداری جلوگیری شود و بتوانید محصول مناسب با قیمت مناسب قیمت خریداری کنید، باید محتاطانه قدم بردارید. در ادامه برخی از این مراحل را به‌طور خلاصه شرح می‌دهیم:

  • درباره فروشنده یا تامین‌کننده تحقیق کنید: متاسفانه در برخی موارد فروشندگان چینی کالای مورد نیاز شما را برایتان ارسال نمی‌کنند. در چنین شرایطی نه تنها سودی کسب نخواهید کرد، بلکه ضررهای هنگفتی نیز به کسب‌و‌کار شما وارد می‌شود. برای جلوگیری از چنین شرایطی توصیه ما این است که به سراغ متخصصان حرفه‌ای حاضر در این حوزه بروید. وانیکس یکی از تیم‌های متخصص برای بررسی اعتبار تامین‌کنندگان چینی است.

  • از کیفیت کالا مطمئن شوید: به جز اعتبار فروشنده یا تامین‌کننده چینی، باید از کیفیت کالا نیز مطمئن شوید. برخی از فروشندگان از محصولات مناسب خود به‌عنوان ویترین استفاده می‌کنند؛ ولی بعد از ثبت سفارش، کالای نامرغوبی را برای شما ارسال خواهند کرد. برای خرید مقرون‌به‌صرفه محصولات چینی توصیه می‌کنیم از وانیکس بخواهید ارزش و کیفیت کالا را برای شما ارزیابی کند.

شاید برایتان سوال شود که چگونه می‌توان از کیفیت و اعتبار محصولات چینی آگاهی یافت و مطمئن شد؟ با کمک تیم حرفه‌ای شما این امکان را خواهید داشت تا نمونه محصول مورد نظر خود را از تامین‌کننده چینی دریافت کنید و درباره قیمت نیز مذاکره طولانی‌تری داشته باشید تا به توافق لازم دست یابید.

چرا از چین خرید کنیم؟

همه ما می‌دانیم که هزینه خرید انواع محصولات از کشور چین نسبت به هزینه واردات از سایر کشورها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. از این رو یکی از دلایل اصلی خرید از کشور چین، امکان تهیه محصولات با قیمت مناسب خواهد بود. از آنجایی که تولید محصول در چین به‌طور کلی ارزان‌تر از سایر کشورهاست، مابقی فرایندها نیز راحت‌تر انجام می‌شوند.

هرچه کالاها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر خریداری کنید، به‌طور حتم سود شما رشد قابل توجهی خواهد داشت. این چرخه رشد از بازرگانان شروع می‌شود و حتی برای سایر افراد جامعه نیز موثر و مفید خواهد بود. در ضمن هنگام خرید از چین شما با هیچ محدودیتی روبه‌رو نیستید؛ زیرا این تامین‌کنندگان در تولید انبوه انواع محصولات، تبحر و تخصص کافی دارند.

تنوع بالایی از محصولات را با قیمت مناسب از چین بخرید

یکی دیگر از دلایل اصلی تمایل افراد به خرید از کشور چین، تنوع بالای کالاهای تولیدی در این کشور است. تامین‌کنندگان چینی موقعیت و توانایی خوبی در تولید انجام محصولات دلخواه شما دارند. فرقی ندارد به دنبال چه نوع محصولی هستید؛ با بررسی تامین‌کننده چینی و بعد از اطمینان از کیفیت کالا می‌توانید ثبت سفارش انبوه خود را انجام دهید.

تامین‌کنندگان چینی طی زمان کوتاهی کالای دلخواه شما را برایتان تامین‌ می‌کنند. این فرایند طبق خواست شما پیش می‌رود و لازم نیست هزینه زیادی متحمل شوید. در بازار چین از اقلام روزمره گرفته تا محصولات لوکس وجود دارند و برای خرید در دسترس شما قرار خواهند داشت.

برای اینکه بتوانید محصولات خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید، به کمک و راهنمایی افراد مجرب در این حوزه نیاز دارید که وانیکس می‌تواند انتخاب مناسبی برای این منظور باشد. این تیم متخصص در تمام زمینه‌های واردات کالا از چین و خرید انواع محصولات از تامین‌کنندگان چینی دارای تخصص و تجربه کافی است و ارتباطات خوبی با چینی‌ها دارد.

با وانیکس خریدی ارزان از چین را تجربه کنید

متاسفانه پیدا کردن تامین‌کننده قوی که بتواند محصول دلخواه شما را با قیمتی مناسب در اختیارتان قرار دهد، تا حد زیادی سخت است. با اینکه رقابت در کشور چین بالا گرفته است، اما همچنان پیدا کردن تامین‌کننده معتبر با کالاهای باکیفیت که قیمت خوبی ارائه دهد، از اقدامات اولیه دشوار واردات خواهد بود.

اگر شما نیز برای این فرایند آماده هستید و قصد دارید به زودی واردات خود از کشور چین را آغاز کنید، بهتر است برای پیدا کردن تامین‌کننده معتبر که قیمت مناسبی ارائه می‌دهد، از وانیکس کمک بگیرید. تیم متخصص این گروه در تمام حوزه‌های مربوط به خرید از چین تخصص دارد. حتی برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل یا ارسال کالا از چین به ایران نیز می‌توانید کمک و راهنمایی‌های لازم را از همین تیم قدرتمند و باسابقه دریافت کنید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.