کانال تلگرامی اخبار سوریه، با انتشار یک اینفوگرافیک با عنوان «حساب و کتاب گروهک تروریستی جبهه النصره از هزینه ایران در منطقه» نوشت:

در بحبوحه شایعات این روزهای فضای مجازی که به هزینه های گزاف ایران به کشورهای منطقه پرداخته شده است، جبهه النصره با انتشار یک اینفوگرافیک به شایعات پایان داده است. شبکه های معاند و برون مرزی، همچنین کانال های تلگرامی ضد ایران، این روزها حرف چندانی برای گفتن ندارند. این شبکه ها اخیرا روی هزینه های ایران متمرکز شده و با اخباری جعلی به افکار عمومی ایران را علیه حاکمیت تغییر جهت می دهند.

این بنگاه های دروغ پراکنی در خبری مدعی شده بودند که ایران ۱۰۵ میلیارد دلار فقط در سوریه! هزینه کرده است.  ایران از سال ۱۳۹۰ تا امروز اصلا ۱۰۵ میلیارد دلار درآمد داشته که بخواهد در سوریه هزینه کند؟

این کانال خبری در ادامه افزود:« آن اندازه از شکست‌ها دردشان گرفته که توهمات‌شان را می‌نویسند.این اینفوگرافی جبهه النصره یک نکته جالب دارد و آن هم اشاره نکردنش به حمایت ایران از گروه‌های مقاومت فلسطینی است. جبهه النصره که صدها تروریست فلسطینی را در بدنه خود دارد، ترسیده این مساله را بنویسد. جهت اطلاع شما، کل هزینه ایران در عراق و سوریه در طول ۸ سال گذشته حدود ۱۷ میلیارد دلار بوده که سودش هزار برابر از این هزینه‌هاست.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.