سیدحسین نقوی حسینی عصر امروز در همایش یاران انقلاب در سنگر هدایت در مجتمع باقرالعلوم شهرستان قدس اظهار داشت: امام(ره) به تنهایی در حاکمیت یک حکومت دیکتاتور و مستکبر که زبان‌ها را از حلقوم می‌کشید و پوست‌ها را با اتوی سرخ می‌سوزاند، بپا خواست و مقابل ژاندار آمریکا در منطقه ایستاد و این انقلاب را پیروزی رساند و ۱۰ سال تمام دنیا زیرپای او می‌لرزید و هنوز آمریکا از سیلی سال ۵۷ امام (ره) گیج است.

وی با اشاره به ساده زیستی و سبک زندگی امام (ره) و رهبر معظم انقلاب افزود: راه امام راحل با یک رهبر مقتدر، باهوش، نگاه دقیق و استراتژیک و شناخت خوب ادامه پیدا کرد و همان ساده زیستی امام خمینی (ره) پیشه گرفتند که امروز مقابل تمام قدرت‌های استکباری منطقه فریاد می‌زند.

اهم سخنان سیدحسین نقوی به شرح زیر است:

*شهیدان دوران دفاع مقدس همگی جوان بودند، آرزو داشتند، به زندگی علاقه‌مند بودند، ساده و بی‌ریا بودند و در آن دوران سمت بالاتر و جایگاه تعریفی نداشت و تعدادی کثیری از نخبگان و دانشجویان دانشگاه‌های عالی در جبهه‌ها حضور داشتند و شهید شدند، ولی مسؤول ما امروز دزدی می‌کند، رشوه می‌گیرد، اختلاس می‌کند و به بیت‌المال دست درازی می‌کند و بدون تردید با این شهیدان روبه‌رو خواهند شد و چه جوابی برای آنها خواهند داشت.

* اوایل انقلاب باید برای مسؤول و مدیر شدن از کسی خواهش می‌شد، اما امروز دروغ می‌گوییم، پول و وعده می‌دهیم و هنوز به مسؤولیت نرسیده به چندین نفر وعده‌ مسؤولیت‌های پایین دست را می‌دهیم.

*روز قیامت کسانی که در حق شهدای مدافع حرم ظلم کردند و بر طبل عدم دخالت در سوریه و عدم هزینه کوبیدند، جواب این شهدا و خانواده آن‌ها را نمی‌توانند بدهند، ولی اگر مدافعان ما سنگر دفاع را در سوریه حفظ نمی‌کردند، امروز داعش در خیابان‌های شهرها دنبال نوامیس ما بود و داعش فقط و فقط برای نابودی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده بود و سوریه و عراق به جای ما جنگیدند و هنر جمهوری اسلامی ایران این بود که سنگر خود را به جای مرزهای خود در سوریه و عراق قرار داد.

* امروز این انقلاب در دست جوانان و یاوران ولایت است و ما وارد بازی قدرت شده‌ایم و خواب جبهه استکبار و نظام سرمایه‌داری را به هم زدیم و این نظام و انقلاب هیج‌گاه در مخیله آنها نمی‌گنجید و ایران به عنوان حلقه‌ای از زنجیره نظم جهانی خارج شده و آنها برای پایداری این زنجیره تمام توان خود را به میدان آورده‌اند.

*مستکبران عالم نظامات مختلفی برای پایداری نظم قدرت جهانی مانند سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل، حق وتو، ناتو، اتحادیه اروپا، شورای حقوق بشر، پالرمو، CFT و ده‌ها مورد دیگر پیش‌بینی کرده‌اند و ایران این نظم را به هم ریخته است و آنها با تمام توان برای حفط این نظم مقابل ایران صف‌آرایی کرده‌اند.

*افرادی که امروز درگیر رفاه زیاد و تجمل‌گرایی هستند و خود را در سفره انقلاب سهیم می‌دانند، هرگز مرد میدان جنگ اقتصادی و تقابل با آمریکا نیستند و باعث واگرایی و ضعف در کشور می‌شوند.

*ما امروز توانمندی، قدرت، ظرفیت و امکانات داریم، ولی به مدیر توانا و در تراز انقلاب نیاز داریم و بداند که میدان امروز میدان جنگ و تقابل است و رهبری انقلاب مانیفست ۴۰ سال دوم انقلاب را شفاف و روان بیان کردند و ما باید ببینیم در این میدان چه کاری انجام دادیم و بدانیم که حق و پیروزی با ماست و قطعاً از گردنه‌های سخت امروز عبور خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.