شماره روزنامه ۶۱۲۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۲۳ دنیای اقتصاد

اخبار بنگاه های صنعتی و معدنی - روزنامه شماره ۶۱۲۳

  • جذابیت تنوع سنگ ایران برای بازار هند

    دنیای اقتصاد: فعالان صنعت سنگ به موانع صادرات سنگ ایران و ضرورت ایجاد بازارهای جدید صادراتی اشاره کردند. به گفته آنها در شرایطی که بازار چین با ظرفیت‌‌‌های صادراتی بالا در سال‌های گذشته رو به افول رفته، باید از ظرفیت بازارهایی مانند هند استفاده کرد که در این زمینه جذابیت تنوع سنگ‌‌‌‌‌‌های ایران مزیت رقابتی محسوب می‌شود.
  • موفقیت در تولید توسط کارکنان فولاد هرمزگان

    مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با تلاش و همت کارکنان فولاد هرمزگان در واحد احیای مستقیم توانستیم با رکوردشکنی بی‌‌‌سابقه، قله‌‌‌های موفقیت تولید را یکی پس از دیگری فتح کنیم. عطاالله معروفخانی مدیرعامل به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان به منظور تکریم از واحد احیای مستقیم که در تولید ۶ ماهه رکوردشکنی کرد، از این واحد بازدید کردند. معروفخانی در این بازدید ضمن اشاره به شرایط سخت تولید در تابستان برای واحدهای فولادسازی بیان کرد: در سال‌جاری میزان قطعی برق بیشتر از سال‌های گذشته بود و ناچار به تعطیلی کامل واحد فولادسازی و انجام عملیات شات‌‌‌دان به صورت فرصت‌‌‌طلبانه شدیم.
  • حضور مجتمع پلاستیک طبرستان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان تهران ۱۴۰۳

    مجتمع پلاستیک طبرستان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی (IRAN HVAC&R- ۱۴۰۳) حضور داشت. این نمایشگاه که از ۱۳ تا ۱۶مهر ماه سال ۱۴۰۳ در تهران برگزار شد، یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی در حوزه تاسیسات ساختمان و تکنولوژی‌‌‌های مربوط به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بود. در این نمایشگاه، مجتمع پلاستیک طبرستان به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته محصولات پلی‌‌‌اتیلنی در صنایع مختلف، از جمله انواع مخازن آب در مدل‌‌‌های مختلف، به معرفی محصولات جدید و تکنولوژی‌‌‌های نوین خود پرداخت. مدیران مجتمع پلاستیک طبرستان ضمن استقبال از حضور گسترده صنعتگران و فعالان حوزه تاسیسات، به بررسی نیازهای بازار پرداخته و چشم‌‌‌انداز جدیدی برای توسعه محصولات خود در سال‌های آینده ترسیم کردند. حضور موثر این شرکت در نمایشگاه، فرصتی برای تعامل با سایر شرکت‌های پیشرو و افزایش سهم بازار در صنعت تاسیسات کشور بود.
  • کسب تندیس بلورین درجه ۱ توسط شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

    شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در همایش هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌‌‌های فیزیکی ایران، موفق به دریافت تندیس بلورین درجه ۱ شد. هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌‌‌های فیزیکی ایران در مرکز همایش‌‌‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیران ارشد صنایع، کارشناسان و استادان برجسته دانشگاهی برگزار شد. در این همایش که شرکت‌های بزرگ و مطرح صنعتی، پتروشیمی، نفت و گاز و... حضور داشتند، شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین در دومین حضور خود در جایزه نگهداشت دارایی‌‌‌های فیزیکی موفق شد تندیس بلورین درجه ۱ در سطح کشوری را از آن خود کند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر