درخواست سوئد از ایران

وزیر امورخارجه سوئد با ابراز نگرانی درباره اوضاع منطقه غرب آسیا و بدون اشاره به تنش‌آفرینی‌های رژیم صهیونیستی، از تمام طرف‌ها خواست تا حداکثر خویشتنداری را از خود نشان دهند.

وزیر امورخارجه سوئد گفت: وضعیت خاورمیانه به شدت نگران کننده است. تشدید تنش‌هایی که ما شاهد آن هستیم، یک تحول بسیار جدی است. باید از تشدید بیشتر جلوگیری شود.

خبر مرتبط
بازداشت ۲ اسرائیلی به اتهام همکاری با ایران

پلیس رژیم صهیونیستی و سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک (شین‌بت) مدعی شدند ۲ صهیونیست از منطقه «رامات غان» در شمال تل‌آویو به اتهام همکاری با ایران بازداشت شدند.

وی بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه و تداوم حملات غیر قانونی آن به لبنان افزود: سوئد از همه طرف‌ها، از جمله ایران و گروه‌های مورد حمایتش می‌خواهد که حداکثر خویشتنداری را از خود نشان دهند.

او در ادامه خاطر نشان کرد وزیران خارجه اتحادیه اروپا در جلسه امروز (دوشنبه) خود درباره اوکراین و ادامه حمایت‌ها از کی‌یف در جنگ با روسیه صحبت و همچنین درباره تحریم‌های جدید علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کنند.

خبر مرتبط
خون حماس به جوش آمد/ اگر سکوت جامعه جهانی نبود اسرائیل جرأت قتل عام نداشت

حماس از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست که مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود را در قبال ادامه جنایات اسرائیل بر عهده بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.