خبر جنجالی برداشت ۱۰ تن گردو از باغ مادری گردو ژنوتیپ رویال، باغداران را متعجب کرد

رپرتاژ آگهی :  اما علی رغم رسیدگی‌های مکرر و پرهزینه نهایتاً از نهال‌های سنتی و محلی خود ۲ الی ۳ تن محصول با کیفیت متوسط برداشت می‌کنند یا حتی با خرید نهال‌های وارداتی و پیوندی راندمان تولید بیش از ۶ الی ۷ تن را به عینه ندیده‌اند!!! اما امروزه برداشت ۱۰ تن گردو از باغ مادری گردوی ژنوتیپ رویال به خبری شوکه کننده و جنجالی تبدیل شده که رویای هر باغداری است.

 بله عزیزان چنین چیزی ممکن و کاملاً دست یافتنیه. این روزها به لطف نهال اختصاصی تولید شده در شرکت رویال نهال یعنی گردوی ژنوتیپ رویال می‌تونید محصولاتی بالغ بر ۱۰ تن گردوی پوست کاغذی، درشت مغز،روغنی و بازار پسند برداشت کنید و با یک حساب سرانگشتی و حتی احتساب ارزان‌ترین قیمت بازار، سود خالص بی حساب  کتابی معادل ۴ الی ۵ میلیارد را کسب کنید. نهال گردوی ژنوتیپ رویال رقمی برتر و دستچین شده از میان چند صد نهال فوق العاده است که در رویال نهال به دنبال جهش ژنتیکی و ارتقاء قابلیت‌ها و ژن‌های مثبت به نژادی پایه کوتاه، زود بازده و پربار با باردهی ۱۰ تن در هکتار تبدیل شده است.

 مغز میوه با کیفیت، تناژ باردهی بالای و  سوددهی این رقم  قابل قیاس با ارقام دیگر و هزینه‌های باغداری بالا نیست. اگر در پی درختی تجاری با توجیه اقتصادی بالا و درآمدهای باورنکردنی و کلان هستید خرید نهال ژنوتیپ رویال و کشت آن را از دست ندهید. شاید این خبر به نظر شما اغراق آمیز و تبلیغاتی باشد اما به لطف این رقم پایه کوتاه و کاشت ۲۸۰ اصله نهال و با باردهی ۷۰ الی ۸۰ کیلوگرمی هر درخت در واحد سطح حتی بیشتر از ۱۰ تن محصول درجه یک و صادراتی برداشت کنید.

2

 باردهی فوق‌العاده توسط تجاری‌ترین نهال گردو( ژنوتیپ)

شما به عنوان یک باغدار و سرمایه‌گذار هدفتون از گردوکاری چیست؟؟؟ بدیهیه که رسیدن به نهالی پربار با میوه‌ای با کیفیت و درشت مغز که بتونید در بازارهای فروش متعدد به راحتی و با قیمتی بالا از فروش اون به سوددهی کلان برسید و چه بسا درآمدهای ارزی را نیز تجربه کنید. اگر بخواهیم صادقانه بگیم رقم‌های وارداتی مانند فرنور و چندلر که می‌توانند با محصولی ۶۰ درصد مغز و باردهی ۶ الی ۷ تن در هکتار، شاید رقم ایده‌آل شما باشند. اما توجه کنید این دو نهال تنها در ارتفاعات مشخصی قادر به ارائه عملکرد باردهی و بازدهی مطلوب هستند و اگر دقت کرده باشید بیشتر از ۷ تن باردهی ندارد...

اما با پرورش نهال گردوی ژنوتیپ رویال قضیه کاملا متفاوت خواهد بود زیرا این نهال اصلاح شده طی آنالیزها و اصلاحات ژنتیکی، صفات و نقاط ضعف آن برطرف شده و بر ویژگی‌ها و ژن‌های مثبت آن افزوده شده. این نژاد بی‌نظیر علاوه بر ویژگی باردهی ۱۰ تن در هکتار، به دلیل کم ارتفاع بودن می‌تواند امکان تراکم کاشت بیشتر را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید با کشت رقم‌های بیشتر، محصولات بیشتری برداشت کنید.

مضاف بر اینکه نهال گردو ژنوتیپ رویال نهالی با باردهی کلونی و خوشه‌ای است. اگر بخواهیم در معمول‌ترین حالت قیمت گردوی خشک در بازار را حتی ۳۰۰ هزار تومان در نظر بگیریم با برداشت ۱۰ تن محصول کاغذی که اکثر آن را مغز گردو تشکیل می‌دهد درآمد بالای ۵ میلیاردی نه تنها تصور و رویا نخواهد بود بلکه کاملاً عملی و شدنی است.

3

مشخصات جالب و فوق‌العاده نهال گردو ژنوتیپ

 ممکنه از خودتون بپرسید چه مشخصات و ویژگی‌هایی باعث شده این نژاد این میزان تولید و درآمدزایی با خود همراه داشته باشد. در این بخش ۷ شاخصه جذاب که باعث نامگذاری این نهال به ژنوتیپ به ۷ شده، ذکر می‌شود.

  1. دیرگل بودن: نگاهی با آمار و ارقام حوزه باغداری هر ساله بیانگر این است که طیف وسیعی از باغات به دلیل تنش‌های دمایی و سرمازدگی متحمل خسارات هنگفت و افت باردهی می‌شوند. ویژگی دیرگل بودن و دوبار گل نهال ژنوتیپ رویال و شکوفایی ۲۰ روز دیرتر آن از ارقام خارجی باعث شده جوانه‌ها و شاتون‌های این رقم آسیبی از بابت یخبندان یا سرمای شوک آور بهاره نبینند.

  2. عدم محدودیت کاشت و سازگاری با اکثر اقلیم‌ها: بدون تعارف باید بگوییم که هیچ نهال میوه به اندازه نهال گردو سودآوری و درآمد ندارد و همه باغداران دوست دارند در اقلیم‌های خود این رقم را کشت کنند اما هر نهال گردویی در هر منطقه‌ای قابلیت رشد ندارد. اما به لطف نهال گردوی ژنوتیپ که مقاومت فوق العاده‌ای در برابر گرما و سرما دارد می‌توان از ارتفاعات ۱۰۰ تا ۳۲۰۰ متری این رقم را مورد کشت قرار داد.

  3. خود گرده افشان : اکثر نهال‌های گردو برای تلقیح و گلدهی در فصل بهار نیاز به رقم گرده افشان دارند اما نهال ژنوتیپ تنها رقم خود بارور است که گل‌های نر و ماده آن بر روی یک پایه تشکیل شده و  نیازی به کاشت رقم گرده‌افشان ندارد.

  4.  بازدهی سریع و باردهی بالا نهال ژنوتیپ دارای عملکرد رشدی و بازدهی فوق العاده بالا بوده و از همان سال‌های آغازین باردهی اولیه خود را آغاز می‌کند. مسلماً بازدهی سریع و باردهی اقتصادی از سال چهارم ژنوتیپ باعث می‌شود میزان هزینه‌های پرورشی کاهش پیدا کند و با برداشت بیشترین تناژ یعنی ۱۰ تن محصول، ثروت و موفقیت را همزمان با هم تجربه کنید.

  5. پا کوتاه بودن: هر ساله موقع برداشت گردو شاهد اخبار ناگواری از حوادث انسانی برای کارگردان حسن برداشت محصول هستیم. نهال ژنوتیپ به دلیل پایه کوتاه بودن و ارتفاع کم سهولت برداشت محصول، هرس و رسیدگی داشته، مضاف بر اینکه این رقم پایه کوتاه به دلیل اشغال فضای کمتر می‌تواند باعث تراکم کاشت بیشتر شود.

  6. مقاومت بالا: طبیعیه که هرچه نهال از مقاومت بالایی در برابر آفات و بیماری‌ها و تنش‌های محیطی برخوردار باشد نیاز آن به سموم شیمیایی یا عناصر تغذیه مانند کودها تقلیل پیدا می‌کند. این رقم مقاوم به انواع آفات و بیماری‌های باکتریایی  بوده در نتیجه باغدار می‌تواند هزینه‌های خود را در راستای افزایش باردهی نهال صرف کرده و چالش‌های رسیدگی به نهال‌های ضعیف، بیمار و رنجور را نداشته باشد.

  7. پوست کاغذی با محصول درشت و پرمغز: نهال ژنوتیپ به دلیل باردهی خوشه‌ای،  میوه‌ای با پوست کاغذی دارای گردوهای بسیار درشت با مغز سنگین ۷۵ درصدی است. مغز گردوی ژنوتیپ بسیار پرچرب با طعمی فوق العاده و کیفیتی بازار پسند است.

4

خرید نهال ژنوتیپ رویال از مرجع اصلی تولید آن( آب و از سرچشمه بگیر)

همیشه اولین قدم‌ها سرنوشت سازند، همانطور که از نام این نژاد فوق العاده مشخصه این نهال تنها در نهالستان رویال نهال تولید و تکثیر می‌شود و برای اینکه بتوانید باغ گردوی تجاری و پرمحصول داشته باشید باید اولین قدم در این رابطه یعنی خرید نهال گردو را مطمئنانه و با کیفیت و اصالت انجام دهید. نهال ژنوتیپ رویال در نهالستان رویال نهال با رعایت اصول بهداشتی، تحت نظارت کارشناسان رسمی جهاد کشاورزی و به دست مهندسین گیاه پزشک تولید شده و پس از آنالیزها و آزمایشات متعدد کاملاً سالم و عاری از هرگونه بیماری با لیبل اصالت و گواهی سلامت عرضه می‌شود.

 این نهالستان به دلیل تمرکز و فعالیت تخصصی روی نهال گردو توانسته این رقم تجاری را روانه بازار کند و موفقیت بی حد و مرزی به باغدارانی دهد که به دنبال درآمدهای بی‌نظیر هستند. پس برای خرید نهال گردوی ژنوتیپ اصل با قیمت متعادل و تولیدی با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراحجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.