بررسی انواع مدل نایلون دسته رکابی از چاپ و تولید تا قیمت فروش و صادرات

رپرتاژ آگهی: با توجه به یکبار مصرف بودن این محصول و حجم مصرف بسیار بالا آن و قیمت های پایین در ایران به یکی از کلیدی ترین محصولات صادراتی شناخته می شود که درخواست تولید بالایی را هم به خود اختصاص داده است. ما در این مطلب به بررسی 0 تا 100 انواع پلاستیک دسته رکابی خواهیم پراخت تا اگر قصد خرید عمده یا سفارشات چاپی اختصاصی را دارید اطلاعات تکمیلی درباره این محصول داشته باشید.

نایلون دسته رکابی چیست ؟

نایلکس یا نایلون دسته رکابی نوعی از کیسه های پلاستیکی است که به دلیل روند تولید 2 ویژگی بسیار مهم دارند، این 2 ویژگی شامل قیمت پایین و اقتصادی و امکان تحمل وزن های سنگین به دلیل وجود دسته آن از طریق خود بدنه است. کیسه های دسته رکابی به دلیل شباهت زیادی که با تیشرت های دسته رکابی دارد به این نام در ایران معروف شده است.

نایلون دسته رکابی به انگلیسی

ترجمه دقیق نایلون دسته رکابی به انگلیسی شامل t-shirt bag plastic و plastic carry bag  است و عمدتا در کشور های انگلیسی زبان با این عناوین دقیق شناخته می شود.

مواد اولیه تولید

پلاستیک دسته رکابی از 2 مواد اولیه تشکیل می شود که عبارتند از پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک، این دو مواد اولیه به اشتباه در ایران با نام نایلون و نایلکس شناخته می شود. نایلون و نایلکس برخی از تفاوت ها را با یکدیگر دارند که با سرچ در اینترنت اطلاعات کاملی مشاهده خواهید کرد. نایلکس (HDPE) به عنوان پلی اتیلن سنگین شناخته شده است که از خصوصیات ظاهری آن می توان براق بودن اشاره کرد از لحاظ جنیس هم دارای کشسانی و مقاومت بالاتری نسبت به نایلون است.

پلاستیک دسته رکابی به علت نوع طراحی دارای مقاومت و تحمل وزن بیشتری نسبت به نمونه های دسته موزی و دسته زنبیلی است از همین رو برای تکمیل مقاومت و استحکام کیسه دسته رکابی از مواد اولیه نایلکسی به علت مقاومت و کشسانی بالاتر استفاده می شود.

نکته مهم : 90 درصد از سفارشات کیسه دسته دار رکابی با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی سنگین یا همان نایلکس ها تولید می گردد.

نایلکس دسته رکابی

آیا محدودیتی در تولید نایلون و نایلکس دسته رکابی وجود دارد ؟

نمونه های شفاف ، اکثر سفارشات این نوع را در بر می گیرد اما نمونه های رنگی هم کاربرد بسیار وسیعی در مشاغل دارند و بسیاری از مشاغل که نمی خواهند داخل کیسه به هر دلیلی مشخص شود از نمونه های کیسه دسته رکابی با پایه رنگی استفاده می کنند.

بیشترین رنگبندی سفارش داده شده برای این نوع کیسه پلاستیکی عبارتند از :

  • شیری ( سفید )

  • مشکی

  • رنگی ( آبی ، قرمز ، زرد و … )

  • رنگی طرح دار همانند راه راه

قیمت عمده نایلکس و نایلون دسته رکابی

قیمت تولید این محصول بسیار متفاوت است و به طور مستقیم به مشخصات مشتری بستگی دارد، برای استعلام قیمت باید از تولید کنندگان این محصول با توجه به سایز، حجم سفارش، رنگ، طرح چاپی و برخی از مشخصات دیگر استعلام قیمت بگیرید.

برخی از موثر ترین عوامل در قیمت تولید و چاپ نایلکس دسته رکابی عبارتند از :

  • حجم کل سفارش مشتری

  • تولید با مواد اولیه درجه 1 یا ضایعاتی

  • تعداد رنگ موجود در چاپ و چاپ یک رو و دو رو

  • سایزبندی تولید

  • ضخامت

  • فرآیند بسته بندی

  • و ...

روش های چاپ روی نایلون

انواع روش های چاپ روی نایلون و نایلکس دسته رکابی

چاپ نایلکس با ماشین آلات متفاوتی انجام می گیرد که معروف ترین آن دستگاه چاپ فلکسو استک است و پس از آن با دستگاه چاپ فلکسو سیلندر مرکز می باشد.

با در نظر گرفتن این عامل که اغلب سفارشات نایلکس با حداقل قیمت ثبت می شود، بیشتر سفارشات این محصول با چاپ های یک یا دو رنگ با ماشین آلات فلکسو استک انجام می پذیرد.

صادرات نایلکس و نایلون رکابی

صادرات کیسه های پلاستیکی دسته رکابی به تمام کشور های خاورمیانه به خصوص عراق و کشور روسیه و حتی کشور های اروپایی انجام می پذیرد. این محصول به دلیل قیمت تمام شده پایین در ایران و درخواست بالا دیگر کشور ها تقاضا قابل توجه و بازار کار پررونقی  را به خود اختصاص داده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.