پونتی چادها؛ بازرگان هندی و مالک گروه ویو

گروه ویو در تولید غذا، کاغذ، شکر، تولید برق، املاک و توزیع فیلم نیز مشارکت دارد و شرکت‌های ویو اینفراتک، ویو سینماز، دلهی ویورایدرز، ویو سیتی ویو استیت، ویو وان و ویو مالز زیرمجموعه‌های آن به شمار می‌روند. این گروه، مجتمع‌ها و پاساژهایی را تحت نام تجاری «ویو سینماز‌اند ویو مالز» در دهلی، نویدا و چند شهر دیگر در شمال هند اداره می‌کند. این کمپانی که از ۱۹۹۹ راه‌اندازی شده است، بیش از ۱۵۰ فیلم مهم بالیوودی را توزیع کرده و در خارج از کشور هم سرمایه‌گذاری کرده است. شبکه توزیع فیلم این شرکت در نپال، بوتان، آمریکا، بریتانیا و چند کشور آسیایی و عربی دیگر فعال است.

ویو اینفراتک: Wave Infratech  بازوی گروه ویو در زمینه املاک و مستغلات است. این گروه فعالیت خود را از ساخت مجموعه‌های تجاری و مسکونی در نویدا آغاز کرد و سپس از آن فعالیت‌های خود را در پنجاب، گورگاون و سایر نقاط شمال هند توسعه داد. این گروه در همکاری با‌ IBM درصدد ساخت نخستین شهر هوشمند هند، ویو سیتی در غازی آباد است. سایر سرمایه‌گذاری‌ها شامل ویو وان، ویو سینماز، ویو مالز، ویو سیتی و ویو سیتی سنتر است. گروه چادها همچنین در زمینه معادن اوتار پرادش نیز فعالیت دارد.

پونتی در ۱۹۹۹، «Mata Bhagwanti Chadha Niketan» را تاسیس کرد که بنیادی غیرانتفاعی بوده و هدف از آن آموزش کودکان استثنایی برای رسیدن به استقلال جسمی، اجتماعی و مالی است. وی در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۲ درگذشت.