این گزارشگر تحول فکری پیداکرده است - ۱۵ اردیبهشت ۹۲

پر‌س تی‌وی اعلام کرد: جریان‌سازی برخی محافل علیه گزارشگر استرالیایی این شبکه، به دلیل گزارش اخیر وی بر ضد رژیم صهیونیستی بوده است. به گزارش ایسنا، پیرو اقدام یک پایگاه اینترنتی درخصوص انتشار مطالبی درباره‌ زندگی گذشته‌ گزارشگر جدید پرس تی‌وی در استرالیا، پرس تی‌وی اعلام کرد این گزارشگر به دلیل تغییر شیوه زندگی، تحول فکری و مهم‌تر از آن به دلیل تهیه گزارشی ضدصهیونیستی مورد حمله این سایت قرار گرفته تا به نوعی از وی و شبکه پرس تی‌وی انتقام گرفته باشند.

بنا بر اعلام این شبکه، متاسفانه چند سایت فارسی‌زبان نیز بازیچه دست این سایت نزدیک به محافل صهیونیستی قرار گرفته و بدون توجه به دلایل و واقعیت ماجرا به بازتاب مطالب آن پرداخته‌اند. خانم استوری در این باره می‌گوید: «مطالب این سایت درباره من بسیار توهین‌آمیز و به دور از واقعیت است؛ ضمن اینکه یک تحقیق ساده در مورد سردبیر این نشریه نشان می‌دهد که وی در رابطه با معاملات مالی غیر قانونی توسط پلیس فدرال ویکتوریا، دانشگاه ملبورن و اداره مالیات استرالیا تحت پیگرد قرار دارد و من نیز از وی شکایت خواهم کرد.»

خانم ادوینا استوری اخیرا همکاری خود را با پرس تی‌وی در سیدنی استرالیا آغاز کرد و در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۲ گزارشی را برای پرس تی‌وی درباره گسترش فعالیت‌های دانشجویی برای تحریم اسرائیل تهیه کرد.

وی در این گزارش تحریم اسرائیل در محافل آکادمیک استرالیا از جمله شورای نمایندگی دانشجویان دانشگاه سیدنی در حمایت از جنبش تحریم استرالیا را بازتاب داد.