نگاهی به خدمات شرکت مشاور سرمایه‌ گذاری ترنج؛ از مدیریت دارایی تا تامین‌ مالی

رپرتاژ آگهی: شرکت ترنج سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است، این شرکت طی تقریبا یک دهه فعالیت امروز به یکی از بزرگترین نهاده‌های مالی بازارسرمایه‌ ایران تبدیل شده که خدمات متنوعی به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌ دهد.

خدمات مدیریت دارایی شرکت ترنج

خدمات مدیریت دارایی شرکت ترنج به ۲ بخش صندوق‌‌های سرمایه‌‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی قابل تقسیم است:

صندوق‌های سرمایه‌گذاری؛ شرکت ترنج ۸ صندوق سرمایه گذاری تحت مدیریت با عناوین زیر دارد:

  • صندوق درآمد ثابت افران

  • صندوق درآمد ثابت با تقسیم سود ترنج سودمند

  • صندوق سهامی سرو

  • صندوق سهامی انار

  • صندوق مختلط زیتون 

  • صندوق در صندوق تمشک

  • صندوق بازار‌گردانی تاک

  • صندوق جسورانه سرو 

شایان ذکر است که صندوق درآمد ثابت افران، صندوق مختلط زیتون و صندوق در صندوق تمشک بزرگترین صندوق‌ های بازار‌سرمایه ایران در گروه خود می‌ باشند.

سبدگردانی اختصاصی؛ به طور کل سبدگردانی به واگذاری اختیار معامله از سوی سرمایه‌ گذار، به مجموعه‌ های حقوقی گفته می‌ شود که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌‌کنند. خدمات سبدگردانی ترنج سه ویژگی مهم بازده بالا، ریسک از پیش تعیین شده و دریافت اعتبار از کارگزاری را دارد.

عرضه و پذیرش بنگاه‌های اقتصادی در بورس

بنگاه‌های اقتصادی پس از طی مراحل رشد اولیه می‌توانند وارد بورس شوند، تامین مالی، معافیت مالیاتی و افزایش اعتبار را می‌توان مهمترین مزیت بورسی شدن بنگاه‌های اقتصادی دانست.

فرآیند عرضه و پذیرش بنگاه‌های اقتصادی در بورس توسط نهادهای مالی صورت می‌گیرد، مشاور سرمایه‌گذاری ترنج مقدمات عرضه و پذیرش و تامین‌مالی شرکت‌های بزرگی همچون: پمپ ابارا، مادیران، کابل ابهر، دکتر عبیدی، فیلیمو، فولاد سیرجان و… را در بورس فراهم کرده است.

تامین‌مالی برای بنگاه‌های اقتصادی

بازار‌سرمایه یکی از مهم‌ترین بسترهای تامین‌مالی بنگاه‌های اقتصادی است، تامین‌مالی از طریق انتشار اوراق رایج‌ترین روش تامین‌مالی از طریق بازار‌سرمایه است. نرخ سود ۲۳ درصد، امکان دریافت مبالغ کلان و تسویه اصل مبلغ در پایان دوره از مهم‌ترین مزیت‌های این روش است.

شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج سالانه بیش از ۱۰ هزارمیلیارد ریال تامین‌مالی برای بنگاه‌های اقتصادی انجام می‌دهد.

خدمات بازار‌گردانی شرکت ترنج

مشاور سرمایه‌گذاری ترنج خدمات بازارگردانی را به بیش از ۲۵ نماد بورسی و فرابورسی شامل: سهام، اوراق، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و حتی قراردادهای اختیار معاملات(آپشن) ارائه می‌دهد. این مجموعه علاوه بر عملیات بازارگردانی و حسابداری که جزو تعهدات معمول است، ۴ خدمت اضافی شامل: تحلیل دوره‌ای، تدوین استراتژی، مهندسی مالی و پشتیبانی تیم مدیریت ارتباطات را به مشتریان بازارگردانی ارائه می‌دهد.

خدمات مالی شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج طیف متنوعی از مشتریان حقیقی و حقوقی را شامل می‌شود، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت ترنج مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.