ارزان‌ترین اوت لت های استانبول

 رپرتاژ آگهی: اوت‌لت‌های استانبول گزینه‌های مناسب و اقتصادی‌تری برای خرید هستند. بسیاری از مسافرانی که برای خرید به ترکیه سفر می‌کنند، به دنبال بلیط استانبول به تهران ارزان هستند و بلیط چارتری تهران استانبول را می‌خرند. اوت‌لت‌ها در ترکیه و سایر کشورها، مراکز خریدی هستند که به دلایل مختلفی همیشه کالاهای خود را با قیمت‌های پایین و تخفیف عرضه می‌کنند.

البته دلیل اصلی این قیمت‌های کم و تخفیف‌های همیشگی، به دلایل مربوط به کیفیت نامناسب یا برند ناشناخته نیست. در بلیط استانبول به تهران ارزان ، برندهای معروفی مانند زارا و مانگو نیز وجود دارند که دلیل تخفیف‌دادن به آن‌ها ممکن است به دلایلی مانند قدمت کالا بازگردد.

اپتیموم اوت‌لت استانبول (Optimum Outlet)

اپتیموم اوت‌لت در منطقه آتاشهیر در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است. این اوت‌لت استانبول از مراکز معروف اوت‌لت در استانبول است که بازدید از آن به صورت خانوادگی پیشنهاد می‌شود. در این مرکز خرید ۵ طبقه، برندهای بین‌المللی مانند US Polo، H&M، آدیداس و زارا فعالیت می‌کنند.

همچنین، ۱۱ سینما، پیست اسکیت روی یخ و فودکورت نیز در اپتیموم اوت‌لت استانبول وجود دارند. کافه‌ها و رستوران‌های این اوت‌لت استانبول شامل برندهای مطرحی مانند آلاتورکا، آربیز، بای دونر، برگر کینگ، کارلز جونیور، چوکانت، قهوه‌مانیا، کورن این کاپ، ادیرنه کرکپینار لوکانتاسی، هاریبو، هاستا، جویس پلنت، مک‌دونالد، کی اف سی، کوفتچی رامیز و غیره هستند.

اگر با تورهای استانبول که مدت زمان بیشتری اقامت دارند، سفر می‌کنید، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و از همه این اوت‌لت‌های استانبول بازدید کنید. اما اگر تعداد روزهای اقامتتان کم است، می‌توانید از این لیست بهترین اوت‌لت‌های استانبول چند مکان را انتخاب کنید.

ساعت کاری اپتیموم اوت‌لت از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب است و برای رفتن به آن باید به محله آتاشهیر، خیابان دموکراسی بروید.

اوت‌لت استار سیتی (Starcity Outlet)

اوت‌لت استار سیتی (Starcity Outlet)

اوت‌لت استار سیتی یکی از محبوب‌ترین و ارزانترین اوت‌لت‌های استانبول بین گردشگران خارجی و ساکنان ترکیه است. در اوت‌لت استار سیتی، محصولات مختلفی از جمله لباس، کفش، اکسسوری، عطر، تجهیزات ورزشی وجود دارد که برخی از آن‌ها برندهای کاملاً شناخته شده هستند. این اوت‌لت استانبول با قیمت‌های مناسب، محصولات برندهای معروف جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در اوت‌لت استار سیتی، صدها برند بزرگ جهانی مانند 5M Migros، Ebebek، Bellona، Tekzen، Beymen Outlet، Boyner Outlet، Network، Derimod، Columbia، Vepa Outlet، Adidas Outlet، Tommy Hilfiger، Hummel حضور دارند. همچنین، در اوت‌لت سیتی، کودکان می‌توانند از محوطه بازی اختصاصی استفاده کنند و سایر افراد هم از سینما، رستوران‌های فست‌فود، کافی‌شاپ‌ها و... بهره‌برداری کنند.

شما می‌توانید از ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب برای خرید به اوت‌لت استار سیتی در محله ینی‌بوسنا، خیابان دگیرمان‌باغچه بروید.

اوت‌لت ۲۱۲ استانبول (۲۱۲ Istanbul Power Outlet)

برای علاقه‌مندان به تخفیف‌های هیجان‌انگیز، اوت‌لت ۲۱۲ مرکز خریدی است که حتماً نباید آن را از دست دهید. این اوت‌لت در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده و اکنون یکی از ارزانترین اوت‌لت‌های استانبول به شمار می‌آید. در این مرکز خرید، انواع کالاها با برندهای مختلف مانند Fashion Republic، Watsons، Nine West، Cacharel، Polo به فروش می‌رسند.

فودکورت این مرکز خرید نیز مکان مناسبی برای استراحت کوتاه در طول خرید است. کافه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای مانند Mado و Brown Planet Coffee نیز در این فودکورت حضور دارند. با وجود ۱۷۵ فروشگاه فعال در زمینه لباس، لوازم چرمی و پوشیدنی، تخفیف‌های ماهانه در طول سال ارائه می‌شود. به علاوه، این مرکز خرید شامل سینما ۳D، سالن بولینگ و پیست اسکی نیز می‌شود. اوت‌لت ۲۱۲ در محله محمودبی، تاش‌اوجاعی واقع شده است.

اوت‌لت ایرپورت سنتر (Airport Outlet Center)

اوت‌لت ایرپورت سنتر (Airport Outlet Center)

اوت‌لت ایرپورت سنتر یکی از ارزانترین اوت‌لت‌های استانبول است که برندهای مختلف ترکی و بین‌المللی را در بر می‌گیرد. اجناس این مرکز خرید شامل لباس، کفش، لوازم آرایشی، جواهرات و غیره است و با قیمت‌های معقولی به فروش می‌رسند. برخی از برندها همچنین تخفیف‌های دائمی را در طول ۱۲ ماه سال ارائه می‌دهند. اوت‌لت ایرپورت سنتر در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آتاتورک قرار دارد.

آدیداس فکتوری اوت‌لت (Adidas Factory Outlet)

آدیداس یکی از برندهای بین‌المللی مشهور است که اجناس خود را در مراکز خرید اوت‌لت یا آدیداس فکتوری اوت‌لت با قیمت مناسب عرضه می‌کند. استانبول همانند دیگر شهرها نیز این امکان را دارد و اوت‌لت‌های آدیداس فکتوری در محله‌های مختلفی از شهر وجود دارند. آدرس‌های اوت‌لت آدیداس فکتوری شامل یشیلجه، یشیل‌باغلار و غیره است.

اوت‌لت ویا پورت استانبول (Viaport Asia Outlet Shopping)

اوت‌لت ویا پورت به عنوان بهترین اوت‌لت استانبول شناخته می‌شود که انواع پوشاک، لوازم آرایشی و حتی سوغات را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. این اوت‌لت در مسیر فرودگاه بین‌المللی سابیها گوکچن قرار دارد. در این مرکز خرید، علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، پارک موضوعی، پیست اسکیت روی یخ، حوضچه و چندین رستوران و کافه نیز وجود دارد. بنابراین، در کنار خرید می‌توانید از تفریحات این مرکز خرید نیز لذت ببرید. اوت‌لت ویا پورت در محله ینی‌شهیر، خیابان دده‌پاشا قرار دارد.

سخن پایانی

در استانبول مراکز خرید متنوعی وجود دارند و انتخاب بهترین اوت‌لت بستگی به سلیقه و نیازهای شما دارد و می‌توانید با مراجعه به یکی از این اوت‌لت‌ها، تجربه خریدی لذت‌بخش را در استانبول داشته باشید.

اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که برای خرید به ترکیه سفر می‌کنند و به دنبال خرید بلیط استانبول به تهران ارزان هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا بلیط چارتری تهران استانبول را برای خود رزرو کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.