راه های افزایش سیو اینستاگرام در 1403

رپرتاژ آگهی:  برای موفقیت کسب و کار شما در اینستاگرام و شناخته‌شدن در میان پیج‌های مشابه، باید تعداد دفعات ذخیره پست‌های شما افزایش یابد. افزایش ذخیره پست‌ها به شما کمک می‌کند که محتوای شما به صفحه اکسپلور راه پیدا کنند. در نتیجه، افراد بیشتری با پیج شما آشنا شوند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که با اجرای این روش‌ها، پست‌های شما یک شبه وارد صفحه اکسپلور نمی‌شوند و این فرآیند به مرور زمان اتفاق می‌افتد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش ذخیره پست‌ها، خرید سیو اینستاگرام است.

اهمیت افزایش سیو پست‌ها در اینستاگرام

امروزه بسیاری از فروشنده‌ها، کسب و کار آنلاین دارند و اکثر جامعه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از این کسب و کارها استفاده می‌کنند. خرید انواع محصولات، حمل و نقل، انجام معاملات مختلف و ... از جمله فعالیت‌هایی هستند که با فضای مجازی و اینترنت در ارتباط‌اند.

اینستاگرام ابتدا به عنوان یک شبکه اجتماعی ساخته شد؛ اما در مدت زمان کمی، تبدیل به  بهترین بستر برای فروش محصولات شد. کاربران اینستاگرام به‌راحتی می‌توانند کسب و کار مورد علاقه خود را در این برنامه راه‌اندازی کنند.

یکی از بهترین راه‌ها برای شناخته‌شدن و پیشرفت در این فضا، افزایش فالوورهای شماست. راه‌های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد و یکی از مؤثرترین راه‌ها، ورود به صفحه اکسپلور است. زمانی که پست‌های شما وارد صفحه اکسپلور می‌شوند، تعداد بازدیدهای آن‌ها افزایش می‌یابد و در نتیجه تعداد فالوورهای شما نیز بیشتر می‌شود.

پست‌های صفحه اکسپلور بر اساس فعالیت‌های شما در اینستاگرام و پست‌هایی که بیشتر مشاهده می‌کنید، انتخاب می‌شوند. یکی از عوامل اصلی که باعث می‌شود پست‌های شما در صفحه اکسپلور نمایش داده شود، تعداد دفعاتی است که کاربران پست‌های شما را ذخیره می‌کنند. افزایش تعداد ذخیره‌های پست‌های شما موجب می‌شود پست‌های شما در صفحه اکسپلور قرار بگیرند، تعداد فالوورهای شما افزایش یابد و کسب و کار شما بین کاربران اینستاگرام شناخته شود. بنابراین، افزایش ذخیره پست‌ها اهمیت بسیاری دارد.

اشتراک‌گذاری محتواهای اینفوگرافیک

اینفوگرافیک‌ها از جمله محتواهایی هستند که تأثیر زیادی در افزایش ذخیره پست‌های اینستاگرام دارند. اینفوگرافیک‌ها، اطلاعات را به صورت خلاصه و در قالب تصویر ارائه می‌دهند و کاربران می‌توانند به راحتی از این اطلاعات بهره‌مند شوند. اگر موضوع اینفوگرافیک‌ها برای کاربران جذاب باشد، احتمال ذخیره‌کردن آن پست بیشتر می‌شود. اینفوگرافیک‌ها در افزایش اشتراک‌گذاری پست‌ها نیز نقش مهمی دارند.

محتوای جذاب و جدید اینفوگرافیک‌ها می‌تواند باعث شود کاربران آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. افزایش اشتراک‌گذاری پست‌ها نیز به افزایش تعداد ذخیره‌های آن‌ها کمک می‌کند. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش اشتراک‌گذاری یک پست، خرید شیر پست اینستاگرام است. با افزایش تعداد اشتراک‌گذاری‌ها، نه تنها تعداد ذخیره‌ها بلکه تمامی آمارهای پیج شما بهبود می‌یابد.

تولید پست‌های اسلایدی

اشتراک‌گذاری پست‌های اسلایدی تأثیر زیادی در افزایش ذخیره پست‌ها در اینستاگرام دارد. اگر می‌خواهید چند عکس یا محتوا را به‌صورت هم‌زمان به اشتراک بگذارید، استفاده از گزینه اسلایدر بهترین روش است. ذخیره‌کردن یک پست اسلایدی به‌مراتب راحت‌تر از ذخیره چندین پست جداگانه است. این روش به کاربران امکان می‌دهد تا پست شما را برای دسترسی آسان‌تر در آینده ذخیره کنند.

اشتراک‌گذاری محتواهای ویدیویی

تولید محتواهای ویدیویی نیز می‌تواند به افزایش ذخیره پست‌ها در اینستاگرام کمک کند. گرفتن اسکرین‌شات از محتوای تصویری کار ساده‌ای است، اما گرفتن اسکرین‌شات از ویدیو نه تنها زمان‌بر، بلکه دشوارتر است. بنابراین، کاربرانی که می‌خواهند در آینده به محتوای ویدیویی شما دسترسی داشته باشند، آن را ذخیره می‌کنند.

تولید محتوای جذاب و جدید

تولید محتوای جدید و جذاب نقش بسزایی در افزایش ذخیره پست‌ها در اینستاگرام دارد. بهتر است در تولید محتوا از ایده‌های خودتان استفاده کنید و از محتوای پیج‌های دیگران کپی نکنید. اگر محتوای شما منحصر به فرد باشد، کاربران متوجه می‌شوند که در پیج‌های دیگر نمی‌توانند مشابه آن را پیدا کنند و بنابراین برای دسترسی مجدد، آن را ذخیره می‌کنند. در صورتی‌که محتوای شما تکراری باشد و کاربران آن را در پیج‌های دیگر نیز دیده باشند، دلیلی برای ذخیره‌کردن آن نخواهند داشت.

افزایش ریچ و ایمپرشن

افزایش ریچ و ایمپرشن

اگر محتوای شما به اندازه کافی جذاب باشد، ریچ و ایمپرشن پیج شما نیز افزایش خواهد یافت. بازدیدهای مکرر کاربران از پست و پیج شما سبب افزایش این آمارها می‌شود. برای افزایش آمار ریچ و ایمپرشن پیج خود می‌توانید به خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام بپردازید.

شناخت فالوورهای خود

با گذشت زمان و فعالیت مداوم در اینستاگرام، می‌توانید به درکی کافی از علایق فالوورهای خود برسید. یکی از راه‌های شناخت علایق فالوورها، بررسی تعداد لایک‌های هر پست است. اگر پست‌های تصویری شما تعداد لایک بیشتری دارند، این امر نشان‌دهنده علاقه فالوورهای شما به محتوای تصویری است.  

اگر پست‌های ویدیویی شما تعداد لایک بیشتری دارند، این به معنای علاقه بیشتر فالوورها به محتوای ویدیویی است. با توجه به این علایق، می‌توانید محتوای خود را تولید کنید که این کار به افزایش تعداد سیو و لایک پست‌ها کمک می‌کند و پیشرفت پیج شما را تسریع می‌بخشد.

به اشتراک گذاشتن پست‌های آموزشی

تولید پست‌های آموزشی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش ذخیره (Save) پست‌ها در اینستاگرام است. اگر توانایی تولید محتوای آموزشی را دارید، این فرصت را از دست ندهید و به تولید این نوع محتوا بپردازید؛ زیرا به پیشرفت پیج شما کمک بسیاری می‌کند. کاربران معمولاً پست‌های آموزشی را ذخیره می‌کنند تا در مواقع نیاز به آنها دسترسی داشته باشند.

تولید محتوای ادبی

محتواهای ادبی طرفداران بسیاری در اینستاگرام دارند. محتوایی که شامل متن‌ها یا شعرهای کوتاه و مفهومی باشد، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. در تولید این نوع محتوا به پس‌زمینه آن‌ها توجه زیادی داشته باشید. اگر پستی که به اشتراک می‌گذارید دارای پس‌زمینه زیبایی باشد، احتمال ذخیره شدن آن توسط کاربران بیشتر است.

خرید سیو اینستاگرام

اگر به دنبال منبع مناسبی برای خرید سیو اینستاگرام هستید، وبسایت راهنمالند برای خرید سیو ریلز یک منبع معتبر در زمینه خدمات اینستاگرام است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.