۴۶۳۷...۰۹۱۹: صاحبان کدهای حقوقی و صندوق‌های واجد شرایط چه کسانی هستند که عرضه‌های اولیه به آنها تقدیم می‌شود و بدون هیچ دردسر و ریسکی سودهای کلان می‌برند؟ ما خواستار شفافیت در این باره هستیم.

 ۹۱۲۰...۰۹۱۰: فقط بگین این بازارگردان‌های نمادهای مختلف دقیقا چه هستند و چه‌کار می‌کنند؟ این‌ها فقط بلدند صف خرید نمادها را پودر کنند اما از نظر اون‌ها سهام صف فروش و منفی سنگین بخوره اشکالی نداره. واقعا راست گفتن از صف خرید نجاتمون دادن، دیگه همه‌اش درگیر صف فروش هستیم. صد رحمت به قبلنا که همیشه صف خرید بود، مشکل عدم‌توانایی خرید بهتر از عدم‌توانایی فروش و منفی‌های پی‌‌درپی است. دقیقا از زمانی که بازارگردان‌ها معرفی شدن یه مدت آب خوش از گلوی ما سهامداران پایین نرفته. یادمه می‌گفتن دیگه با وجود بازارگردان قفل صف فروش نمی‌شه اما الان تنها قفلی که نمی‌بینیم دوام داشته باشه قفل صف

 فروش است.

 ۵۷۳۵...۰۹۱۲: چرا وزیر صنعت اعلام کرده قیمت سیمان ارزان شده است؟! من به دلیل کاری که دارم مطلعم که سیمان ارزان نشده است.

 ۶۸۳۴...۰۹۱۰: کارشناسان می‌‌‌گفتند که بازار اصلاح زمانی کرده! پس چرا این اصلاح زمانی این‌قدر طولانی شده و شاخص هم که دارد هر روز کمتر می‌شود! این چه اصلاح زمانی است؟!

 ۷۰۹۸...۰۹۱۶: متاسفانه اگه هزاران خبر خوب واسه فولاد و سیمان بیاد هیچ تاثیری در قیمت سهم ندارد. چشم‌ها دوخته شده به خودروسازان، اگه مثبت بود بقیه سهم‌ها رو هم می‌خرن اگه منفی بود بقیه سهم‌‌‌ها هم فروخته خواهد شد. دولت هم از این داستان خبر داره.

 ۴۴۱۷...۰۹۳۶: چرا سهام فرابورس و کالا باید رشد حبابی داشته و در روزهای منفی بازار بسته باشند؟ فساد واضح است.

 ۳۲۰۱...۰۹۱۳: عرضه اولیه باید زمانی صورت بگیره که قیمت سهم‌ها مرتب بالا میره ولی در بازاری که هر روز منفی‌تر از منفی روزهای قبل هست عرضه اولیه مفهومی ندارد جز اینکه بورس را سرکوب کنن تا شاید امکان داشته باشه قدری از ضررهای هنگفت شرکت‌های زیان‌ده را جبران کرد.  

 ۴۶۳۸...۰۹۱۸: این همه از جاماندگان سهام عدالت گفتند اما در عمل چه شد؟ هیچ! چرا کسی پیگیر نمی‌شود که طرح مجلس برای جاماندگان سهام عدالت به کجا رسید؟ چرا همه حرف‌‌‌ها در حد وعده می‌‌‌ماند و جلوتر نمی‌رود!

 ۶۳۱۷...۰۹۱۹: واردات خودروی یک میلیارد تومانی ربطی به  خودروی ۳۰۰ میلیون تومانی ندارد. چند سال قبل هم همین اتفاق افتاد و در حالی که واردات خودرو آزاد بود مردم ۲۰۶ و پارس و تیبا هم می‌خریدند و به نظر من سهامداران نباید نسبت به واردات خودرو واهمه‌ای داشته باشند. این موضوع اتفاق جدیدی نیست بنابراین نتیجه جدیدی هم نخواهد داشت.

 ۲۰۶۱...۰۹۱۲: چرا برخی تحلیلگران می‌گویند در حال حاضر زمان مناسبی برای عرضه‌های اولیه نیست. تا قبل از روند صعودی شاخص نیز که بازار در وضعیت نامطلوبی قرار داشت برخی می‌گفتند نباید عرضه‌های اولیه وارد بازار شوند. بالاخره ما نفهمیدیم زمان مناسب ورود عرضه‌های اولیه چه زمانی است.

  ۸۷۴۳...۰۹۱۲: معنی اصلاح قیمت در حال حاضر چیست. برخی سهم‌ها به اندازه کافی اصلاح خورده‌اند و جایی برای ریزش بیشتر نیست. چرا در شرایطی که بازار ۹ ماه ریزش غیرمنطقی را تجربه کرده باز هم کارشناسان میگن زمان اصلاحه. سهمی که ۷۰ درصد افت قیمت داشته چرا باید باز هم در مسیر نزولی قرار بگیره؟