۱۵۷۹...۰۹۱۹: تا کابینه دولت جدید معرفی نشود سرمایه‌گذاران نمی‌توانند برای بازار سهام برنامه‌ریزی کنند. برخی از سهام روزگذشته شاهد صف خرید پرقدرتی بود. امیدوارم این روند شامل حال همه نمادها شود و بازهم رونق به بازار برگردد.

 ۰۰۱۷...۰۹۱۲: برخی از نمادها روز گذشته باز نشدند. سهامداران این سهم‌ها همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند. حالا که بازار سرمایه به روند نسبتا مطلوبی رسیده چرا برخی از نمادهایی که بسته شدند باز نمی‌شوند؟

 ۹۹۶۵...۰۹۱۵: چرا با وجود وضعیت مطلوب بازار، فملی اصلاح می‌خورد؟ آیا در شرایط فعلی بهتر است برای سرمایه‌گذاری سراغ سهام کوچک برویم یا سهام بزرگ؟

  ۱۲۴۴...۰۹۳۳: اگر درباره پربازده‌ترین صنایع بورسی در سال جاری اطلاعاتی دارید لطفا اعلام کنید تا سهامدارانی که تجربه کافی در بازار سرمایه ندارند از این طریق بتوانند با ریسک کم وارد بورس شوند.

 ۹۹۴۳...۰۹۱۶: فاز جدید آزادسازی سهام عدالت چه زمانی انجام می‌شود؟ ممکن است همزمان با آزادسازی این سهام مانند سال گذشته بازار و سرمایه‌گذاران واکنش منفی در این خصوص نشان دهند؟

  ۷۷۳۲...۰۹۳۶: بزرگ‌ترین ضربه‌ای که سیاست‌گذاران اقتصادی می‌توانند به بازار سهام بزنند دستکاری قیمت‌ها و ورود به فاز کنترل دستوری قیمت‌هاست. اگر تیم جدید اقتصادی از این طریق به دنبال مهار تورم باشد همان اتفاقی که در سال ۹۹ رخ داد باز هم تکرار می‌شود. سهامداران منتظر جبران ضرر و زیان خود در سال گذشته هستند و امیدواریم دولت دست از سر بورس بردارد و بگذارد این بازار روال خود را طی کند.

  ۶۳۱۷....۰۹۱۹: برخی سهامداران نسبت به انباشت سود سهامداران حقیقی در شرکت‌های بورسی و فرابورسی معترض‌اند و به نظر می‌رسد مبالغی از سود سهامداران به آنها نمی‌رسد. این موضوع را چگونه می‌توانیم پیگیری کنیم؟

 ۲۷۵۶...۰۹۱۷: چرا از اواسط زمستان سال۹۹ برای من سود سهلام عدالت واریز نشده است؟ من ۶۰درصد از سهام خود را به صورت غیرمستقیم فروختم اما تاکنون حدود ۵۰۰ هزار تومان برایم سود واریز شده است. بارها به بانک مراجعه کردم اما پاسخ درستی به من نمی‌دهند.

  ۱۴۹۸...۰۹۱۲: سهام من بعد از حدود ۷۰ درصد افت قیمت همچنان منفی می‌خورد؟ چرا وقتی شاخص مثبت است برخی از نمادها همچنان منفی می‌خورند؟ سهام من به قدر کافی اصلاح خورده و معلوم نیست چه زمانی همانند بیشتر نمادها وارد فاز صعودی می‌شود.