۸۹۲۱...۰۹۱۲: سود سهام عدالت من را واریز نکردند. تمام خبرها و حتی خود سازمان بورس می‌گوید که سود سهام‌ عدالت واریز شده اما با گذشت چند روز همچنان مبلغی به حساب من واریز نشده است. ناگفته نماند که این اتفاق قبلا هم برای من رخ داده است. دلیل این ناهماهنگی چیست؟

 ۶۳۱۷...۰۹۱۹: چرا با وجود این که شاخص کل بورس تهران از ابتدای سال‌جاری بازدهی مناسبی داشته اما صنعت قطعه‌سازی بازدهی منفی داشته است؟

 ۸۸۱۲...۰۹۱۵: با توجه به اینکه به گفته کارشناسان بازار به مدار تعادلی بازگشته بهتر است روی چه سهامی سرمایه‌گذاری کنیم؟ سهام کوچک‌تر بهتر است یا سهام شاخص‌ساز؟

 ۲۲۵۴...۰۹۳۵: چرا دولت اجازه آزادسازی تمام سهام عدالت را به دارندگان نمی‌دهد؟ من دلم می‌خواهد اختیار تمام سهام را به دست بگیرم. دولت تنها اجازه فروش ۶۰ درصد از سهام عدالت را داده اما ترجیح می‌دهم که همان سهام به پرتفوی من اضافه شود. سوال من این است که انتظار این انتقال را داشته ‌باشم یا نه؟

 ۴۴۱۷...۰۹۳۳: اگر دولت سیاست جدی در مورد افزایش قیمت سیمان نداشته باشد ممکن است از جذابیت‌های سرمایه‌گذاری آن کم شود. متاسفانه تا تیم جدید دولت بر سر کار نیاید نمی‌توان در مورد برای سرمایه‌گذاری اقدام کرد. در حال حاضر که بازار برخی صنایع رو به رشد است اگر دولت جدید برای این بازارها برنامه‌ای نداشته باشد ممکن است با افت قیمت سهام مواجه شویم.

 ۸۸۴۳...۰۹۱۵: چرا با وجود وعده دولت نسبت به کاهش قیمت ارز همچنان قیمت دلار بالاست. اگر دولت و بانک مرکزی برنامه‌ای برای کاهش قیمت ارز ندارند چرا در این مورد اظهارنظر کردند. قیمت بسیاری از صنایع بورسی تحت‌تاثیر قیمت دلار با نوسان مواجه می‌شود و معلوم نیست تکلیف شرکت‌های دلارمحور به کجا می‌رسد.

 ۷۷۳۲...۰۹۱۳: با تعطیلی ۶ روزه تهران برخی از عرضه‌های اولیه به تعویق افتادند. زمان برخی از عرضه اولیه‌ها را اعلام کردند اما زمان برخی دیگر را نه. آیا ممکن است عرضه‌هایی که به تعویق افتادند در مدت زمان بیشتری وارد بازار شوند؟

 ۹۹۲۰...۰۹۳۷: اگر شرکت‌ها بخواهند مجامع الکترونیکی را به صورت آنلاین همراه با حق رای سهامداران خود برگزار کنند، سهامداران چگونه می‌توانند در مجمع شرکت کنند و حق رای داشته باشند؟