۶۳۱۷...۰۹۱۹: آینده بازار سهام با توجه به نوسان قیمت دلار چگونه خواهد بود؟ سال گذشته همزمان با افزایش قیمت دلار، بورس وارد فاز اصلاحی شد اما در حال حاضر این دو بازار برمدار صعودی حرکت می‌کنند.

 ۲۰۶۱...۰۹۱۲: شرکت پالایش نفت بندرعباس با نماد «شبندر» از ۱۲ خرداد ماه اعلام کرده که به علت تصمیمات مجمع عادی فوق‌العاده و برای تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه ۳۶۸ درصدی متوقف شده است خب با این وضعیت تکلیف سهامداران چه می‌شود؟ چه زمانی نماد باز می‌شود؟

۷۶۱۲...۰۹۳۵: با مشخص شدن تیم جدید اقتصادی دولت آیا ممکن است بازار سهام روند نزولی بگیرد؟ آقای رئیسی به سهامداران وعده پیگیری مطالباتشان را داد. امیدواریم حداقل به اصل پولمان برسیم.

 ۹۸۰۹...۰۹۱۵: به نظر شما در حال حاضر سهام شاخص‌ساز بخریم یا عرضه‌های اولیه؟ در مورد سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم گزارش تهیه کنید تا سهامداران بتوانند با اطلاعات کافی سرمایه‌گذاری کنند.

 ۹۹۳۲...۰۹۳۶: اگر مذاکرات برجامی با موفقیت پیش رود تا حدودی ابهامات بازار رفع خواهد شد، اما اگر این اتفاق رخ ندهد و قیمت دلار افزایش یابد وضعیت همه بازارها به‌هم می‌ریزد به همین دلیل است که نمی‌توان گفت بازار به تعادل رسیده‌. به نظر من شرایط بازار سهام به شدت به وضعیت سیاست خارجی کشور و توافقات بین‌المللی بستگی دارد.

 ۱۲۴۴...۰۹۳۳: دولت جدید باید این موضوع را مد نظر قرار دهد که بورس می‌تواند از طریق انتشار اوراق بدهی کمک زیادی به تامین مالی دولت داشته باشد. امیدواریم دولت با تکیه بر این موضوع بتواند برنامه‌ریزی کند تا بازار سرمایه زودتر به تعادل برسد.

 ۵۵۹۸...۰۹۱۹: با افزایش نرخ تورم و رکوردشکنی حجم نقدینگی احتمالا روند صعودی قیمت سهام ادامه یابد. لطفا در این مورد از کارشناسان بپرسید. گرچه سال گذشته نیز همزمان با افزایش نرخ تورم بورس نزول بی‌سابقه‌ای داشت.

 ۶۶۲۰...۰۹۱۲: نماد «گشان» از ۷ هزارتومان به ۲هزارتومان رسیده. از سال گذشته دو بار هم برای افزایش سرمایه نماد را تعلیق کردند اما دست آخر هیچی به هیچی‌. ضرر سهامداران همچنان ادامه دارد.

 ۴۴۹۶...۰۹۳۵: لطفا در مورد افزایش سرمایه از محل تجدید‌ارزیابی دارایی‌ها بیشتر توضیح دهید. آیا این موضوع صرفا دارای جنبه روانی مثبت است یا در نحوه معاملات نیز تاثیر‌گذار است؟