•   1571...0912: فعالیت بازارگردان‌ها جز ضرر عایدی دیگری برای سهامداران خرد ندارد.اصلا مشخص نیست بازارگردان‌ها چه برنامه‌ای برای سهام دارند‌. بازارگردان‌ها هیچ تاثیر مثبتی در روند معاملات ندارند و جز اینکه سهام را با قیمت پایین می‌خرند کار مفید دیگری انجام نمی‌دهند. در حال حاضر بعضی سهم‌ها بازارگردان دارند اما همچنان منفی هستند و هر روز با افت قیمت مواجه می‌شوند‌. بسیاری از سهام شرکت‌ها نیز در صف فروش قفل هستند.
  •   6317...0919: با توجه به اظهار نظرهای برخی مسوولان در هفته‌های گذشته به نظر می‌رسید روند معاملات سهام تا زمان انتخابات مثبت باشد اما باز هم بازار منفی است، این در حالی است که معلوم نیست دولت جدید و تیم اقتصادی جدید چه برنامه‌ای برای حمایت از بازار سرمایه دارد.
  •   1404...0912: چرا امسال نمایشگاه بورس را برگزار کردند؟ نمایشگاهی برگزار شد که حتی خود سازمان بورس به عنوان متولی بازار سرمایه نیز در این نمایشگاه شرکت نکرده بود.
  •   1287...0935: ادامه تزریق منابع صندوق توسعه ملی به بازار سهام چه زمانی انجام می‌شود؟ گویا 150 میلیون دلار از رقم باقی‌مانده همچنان تزریق نشده است. امیدوارم هرچه زودتر وعده‌ای که دادند را عملی کنند تا به واسطه تزریق منابع بتوانند جلوی ریزش بیشتر قیمت سهام را بگیرند.
  •   7890...0912: برخی ازکارشناسان می‌گفتند بازار صعودی رمزارزها باعث شده تا سرمایه‌گذاران بورسی راهی بازار ارز دیجیتال شوند اما در روزهای اخیر که بازار رمزارزها نیز در سراشیبی سقوط قرار دارد بازار سرمایه نیز همچنان می‌ریزد با این اوصاف می‌توان گفت این دوبازار هیچ ربطی به هم ندارد.
  •   4309...0915: با توجه به شرایط فعلی بازار سرمایه آیا ممکن است قیمت‌ها پایین‌تر هم بیاید. منظور کارشناسان از ارزندگی قیمت‌ها چیست‌؟ آنها 6 ماه قبل هم می‌گفتند قیمت سهام به ارزندگی رسیده و بهترین زمان برای خرید است اما همچنان بازار در حال ریختن است و قیمت‌ها هم رو به افول.
  •   7189...0912: کاش کاندیداها از بورس برای کسب رای استفاده نکنند‌. هیچ کدام از کاندیداها برنامه مشخصی برای بحران بازار سرمایه ارائه نداده‌اند و معلوم نیست چه موضعی در قبال این همه سهامدار خواهند گرفت. دولت فعلی که با وعده و وعید پای سرمایه‌گذاران را به بازار سهام باز کرد و آنها را متضرر کرد. حالا باید ببینیم برنامه دولت جدید برای وضعیت نامطلوب بازار سهام چیست.
  •   2589...0912: ماه‌ها از واریز اولین مرحله از سود سهام عدالت می‌گذرد اما هنوز باقیمانده سود به حساب ما واریز نشده است. مسوولان هم هر روز وعده جدید می‌دهند و به روزهای بعدی واگذار می‌کنند.