•  5436...0910: اول تیرماهه و امیدوارم آقای فرهاد دژپسند حداقل روی حرف خودش وایسته و مرحله دوم سود سهام عدالت رو واریز کنه. اگه وقت کردین یه راه حلی پیدا کنید فروش سهام عدالت شروع بشه تا بتونیم نفس بکشیم با این همه فشار اقتصادی.
  •  3942...0910: برای خرید عرضه اولیه روز چهارشنبه چه مقدار پول نیاز است و لطفا بگویید این عرضه اولیه را بخریم یا نه؟ ممنون.
  •  3214...0919: لطفا از مسوولان بپرسید پس کی باقی‌مانده سود سهام عدالت ما پرداخت می‌شود؟ چرا همه فراموش کرده‌اند و هیچ خبری نیست!
  •  7952...0910: متاسفانه مسوولان ما شعار می‌دهند مخالف قیمت‌گذاری دستوری هستند اما برخلاف‌ آن عمل می‌کنند. آقای رئیسی قبل از انتخابات قول دادند اگر رئیس‌جمهور شوند قیمت‌گذاری دستوری را حذف کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و این وعده عملی شود‌.
  •  4197...0915: در دولت جدید نوسانات بازارها محدود خواهد شد و جهش قیمت به احتمال زیاد وجود نخواهد داشت. امیدوارم دولت جدید با سیاست‌های تشویقی و استفاده از نظر کارشناسان واقعى و کاردان از فرار انواع سرمایه جلوگیری کند. دولت به نظرات عامه مردم نیز توجه کند تا بتواند از سرمایه مردمی استفاده کند.
  •  5681...0919: با شروع دولت آقای رئیسی می‌توانیم امیدوار باشیم که وضعیت بورس به حالت صعودی قبل خود بازگردد و ضررهای ما جبران شود؟ وعده‌های ایشان برای بورس در صورت عملی شدن می‌تواند اوضاع بازار را بهبود ببخشد یا قرار نیست چیزی عوض شود؟
  •  2471...0913: لطفا از کارشناسان بپرسید در مقطع فعلی کدام بازار برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟ آیا با توجه به وضعیت بازار سهام امکان رشد مناسب قیمت سهام تا پایان سال وجود دارد؟ قیمت سهام شرکت‌ها اکنون برای خرید مناسب است یا امکان پایین آمدن بیشتر قیمت‌ها هست؟
  •  3516...0919: آقای رئیسی خودشان به تالار بورس رفتند و به چشم خود وضعیت بازار را دیدند و سهامداران هم از مشکلات بازار با ایشان صحبت کردند. ماه‌هاست که فعالان بازار سرمایه از دستکاری بازار و دستور از بالا به نحوه حرکت پاندولی شاخص ناله می‌کنند اما برخی‌ها که دسترسی به جلسات مدیران ارشد کشور دارند جزئیات را با زیرکی وارونه و از روند طبیعی بازار و هیجان سهامداران حقیقی می‌گویند. از آقای رئیسی می‌خواهیم وعده‌هایی را که دادند فراموش نکنند و با شروع به کار دولتشان بازار را از این وضعیت خارج کنند.