۷۴۵۹...۰۹۱۶: عرضه اولیه را تعطیل کنید. لطفا اول تکلیف عرضه‌‌‌های قبلی مثل سیتا و بقیه که زیر قیمت اولیه شده را مشخص کنید. وضعیت کل بورس به خاطر عرضه اولیه به هم ریخت. این دولت وعده‌‌‌اش را عملی کند.

 ۳۴۱۰...۰۹۱۹: پارسال پالایش را خریدم ۵ میلیون تومان که سود کنم و به یکی از دردهایم بزنم. سود که نکردم هیچ، کلی هم ضرر دادم! لطفا به فکر راه چاره باشد دولت، روزگار سختی شده است.

 ۰۱۲۹...۰۹۱۹: سهام پتروشیمی ممسنی چرا باز نمی‌‌‌شود؟ من واقعا به پول آن احتیاج دارم و باید آن را بفروشم. لطفا رسیدگی کنید.

 ۳۵۴۸...۰۹۱۰: سهم کازرون کی باز می‌‌‌شود؟ لطفا پیگیری کنید.

 ۵۴۱۲...۰۹۱۰: پس این همه گزارش‌‌‌های مثبت و رو به رشد شرکت‌‌‌ها یعنی چه؟ برای منفی شدن بازار یه دلیل منفی یا حتی گُنگ کافیه اما برای مثبت شدنش هزار تا دلیل خوب هم کمه، واقعا خیلی بازار جالبی داریم!

 ۴۵۳۱...۰۹۳۶: لطفا از کارشناسان بپرسید آیا با دید یکساله باید در بورس سرمایه گذاری کرد؟ و آیا اگر با این دید در بازار سرمایه‌‌‌گذاری کنیم آیا بعد از یک سال نسبت به بازارهای دیگر سود بیشتری می‌‌‌کنیم یا نه؟

 ۳۸۷۱...۰۹۱۵: آیا بهتر نیست مشخصات این حقوقی‌‌‌های واجدشرایط و صاحبان صندوق‌‌‌ها به طور شفاف برای همه منتشر شود؟ واقعا این همه عرضه اولیه بدون دردسر و زحمت به چه کسانی داده می‌‌‌شود؟

 ۴۶۵۷...۰۹۳۵: کسی جوابگو نیست چرا سایت مفید خراب شد؟ ما نتوانستیم خرید عرضه اولیه داشته باشیم و ضرر کردیم. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

 ۹۸۴۵...۰۹۳۵: از آقای دهنوی خواهش می‌‌‌کنم لطفا فروش سهام عدالت را آزاد کنند؛ چه خرد چه بلوکی. یک ساله منتظر هستیم، لطفا بهانه‌‌‌ها را کنار بگذارید و بگذارید خیری به مردم برسد. این موقعیت را تا ابد نخواهید داشت، پس خیری برسانید چون مردم گرفتارند.

 ۳۴۶۴...۰۹۱۲: این هفته هم وضعیت بازار مانند هفته‌‌‌ گذشته نوسانی خواهد بود یا باید به روزهای مثبت امیدوار باشیم؟ کارشناسان لطفا پاسخگو باشند.

 ۹۰۱۲...۰۹۱۸: در صورتی که گزارش آژانس بین‌‌‌المللی انرژی اتمی منفی باشد وضعیت بازار سرمایه چه می‌‌‌شود؟ آیا این مساله می‌‌‌تواند روند بورس را صعودی کند؟