۱۱۵۴...۰۹۱۹: دیروز یکی از نمادها بازگشایی شد. ساعت ۱۰ صبح با قیمت ۸۲ هزارتومان معامله شد و چند دقیقه بعد ۲هزارتومان معامله شد؛ یعنی چیزی حدود ۹۷ درصد افت توی چند دقیقه. واقعا سهامدار بیچاره در چنین مواقعی چه کار باید بکند؟

 ۳۵۴۶...۰۹۱۹: مسوولان بورسی همیشه از عرضه و تقاضا برای تعیین قیمت صحبت می‌کنند اما چیزی که در واقعیت اتفاق می‌افتد با چیزی که در مورد آن صحبت می‌کنند بسیار متفاوت است و به وقتش با دستکاری قیمت‌ها و به صورت دستوری بازار را کنترل می‌کنند.

 ۷۴۶۴...۰۹۱۰: آیا غیر از این است که تأمین اجتماعی با در دست داشتن فقط یک درصد از سهام تپکو می‌خواد سهم را ارزان بخرد؟ با توجه به صف‌های طولانی و به مقدار معین شده می‌خواهد سهام را از دست سهامداران حقوقی دربیاورد.  آیا واقعا ارزش سهام تپکو ۶۷۰ تومان نیست و چرا با این کار با روح و روان سهامداران تپکو بازی می‌‌‌کنند! اگر  این سهام ارزنده نبود چرا به قیمت ۶۷۰ تومان خرید انجام شده پس نتیجه می‌‌‌گیریم که سهام تپکو خیلی ارزشمندتر است.

۴۵۲۳...۰۹۱۹: خواهش می‌کنیم نقدشوندگی سهم تپکو رو از وزیر جدید کار پیگیری فرمایید. بیش از یک سال است سرمایه ما در این سهم بلوکه شده و تمامی سهم‌ها با وجود ریزش دوباره رشد کردند و حداقل سه برابر شده‌اند؛ یعنی سهامدار تپکو در مدت بیش از یک سال پولش یک‌سوم شده است. خواهش می‌کنیم پیگیر حق و حقوق سهامدار خرد باشید. تپکو خیلی باارزش‌تر از این حرف‌هاست. تنها معدن مس طارم می‌تونه شرکت رو به سوددهی برسونه حالا تولید خودش هیچ. خواهش می‌کنم پیگیر حقوق سهامداران خرد باشید.

 ۴۰۹۱...۰۹۱۲: لطفا یک خبر بابت شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی کار کنید. چرا مدام تعلیق می‌شوند؟ مردم در بورس سهامشون رو می‌خرند بعد نماد تعلیق‌های مکرر و طولانی داره و پول سهامدار بلوکه است‌‌‌!